Príťahy kolena v sedě

Vyvinuté břišní svaly, vytvořit pozitivní závěrečný dojem z celého těla.

Pokud chcete narazit, že jste opravdu ve formě, měly by také mít vaše břišní svaly jasně viditelná úleva.

K tomu, samozřejmě, dodržovat zásady správné výživy a správné provádění cvičení pro břišní svaly. Jedním z těchto cvičení jsou také príťahy kolena v sedě.

Príťahy kolena v sedě

Tato rutina není vůbec těžké, a proto je vhodný také pro úplné začátečníky. Oni zapojit se do ní, svaly v celé oblasti břicha a také ohýbače kyčle.

Správné provedení cviku

Posaďte se na okraj lavice nebo židle a rukama uchopte okraj. Pak se mírně zakloňte trup a nohy byly ohnuté ve vzduchu tak, že postoj vašeho těla, zmínila tvaru písmene V. Priťahujte kolena k hrudníku, přičemž je důležité, že budete cítit napětí břišních svalů. Pohyb trupu proti pohybu nohy by měly být pouze minimální. Je důležité, aby vlak v takovém tempu, které vám zaťažili svalů, a to tak rychle, že bys musel provádět trhavé pohyby, které bude spíše způsobit zranění, jako prospejú.

Dýchat byste měli takto – před začátkem opakovat dýchat a během získávání podložky zadržte dech, a při návratu do výchozí polohy výdech.

Na začátku cvičení 4 až 5 série 10 – 15 opakování. Později můžete počet opakování zvyšovat.

Zdroj video: www.youtube.com

Jedinou nevýhodou príťahov kolena v sedě je jen to, že to je jednoduché cvičení, ve kterém břišní svaly jsou zapojeny v menší míře než v jiných cvikoch. Je to spíš doplňková cvičení. Takže, pokud jste schopni bez problémů provádět toto cvičení, doporučuji vám jít zpět skracovačky vleže nebo ve svěráku, která by se měla stát základem vašeho tréninku břicha.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Cvik horolezec aktivuje aj svaly stredu telaCvičení horolezec a aktivuje svaly středu těla

Toto cvičení je velmi efektivní, protože to zapojuje téměř všechny svaly.

HIIT tréning na schodochHIIT trénink na schodech

Pokud je vaším cílem zlepšení fyzické kondice nebo stratenie tuku, nebudete mít moc-moc navštěvovat pouze posilovnu.

Úklony do strán ako cesta ku kockám na bruchu?Úklony do stran cvičit šikmé břišní svaly

Komplexní cvičení pro břišní svaly, to je nejlepší kombinovat skracovačky, reverzní skracovačky a konečně úklony do stran.

Napsat komentář