Pít vodu, urychluje metabolismus

Pravidelný příjem tekutin je hubnutí tak důležitá jako pravidelný příjem stravy. Naše tělo se skládá z 60 % vody.

Každá buňka našeho těla obsahuje vodu. Pro srovnání, podívejte se na květiny, které jste ještě nepoliala. Jak to vypadá? Má zvädnuté listy a nevypadá na to, že on chtěl žít. V našem těle je v podstatě to samé, jen s tím rozdílem, že jsem nevydržíme bez vody tak dlouho, jako květ prahnúci po tekutinách.

Kolik tekutin mám denně přijmout?

Denně by měl dospělý člověk vypít alespoň 2 litry tekutin. To je spodní hranice. Při zvýšených tlacích, jako je cvičení, těžké fyzické práci nebo v létě teplo, by měl být příjem tekutin vyšší. Ale co se týče stravy, nebo množství tekutiny nelze zobecňovat. Každý z nás by měl přijmout jiné množství tekutin. Ve formě vody, bylinné čaje nebo jemně sycené minerálok.

Vypočítaj podle vzorce, kolik tekutin potřebujete

Každý z nás je jedinečný, ať už v kolik kalorií denně potřebujeme přijmout v potravě nebo v tom, jak nám funguje metabolismus. Také pitný režim má svá pravidla. Dokud vaše zlatíčko, stačí vypít 2,5 litru tekutin denně, to není nutné. Tak jako víme, že vzorec pro výpočet aerobní zóny, pod které když jste, když jste cvičení, budete spalovat tuky, takže určitě tam je vzorec, který vám řekne, kolik máte denně vypít tekutin. Proto budu používat matematiku.

Podle tohoto vzorce, si vypočítaš optimální množství tekutin, které potřebujete během dne pít:

  • hmotnost v kg x 0,035 = denní spotřeba tekutin v litrech

pro každý začal 11 kg nadváhy +0,25 l

Zapomínám pít, tak co?

Doplňování tekutin je velmi důležitý faktor pro zdravý metabolismus. Také více zameriavaš upravit menu, jak upravit vodu a hydratace zásoby? Mnohokrát jsme si neuvědomují, že jen tím, že pitnou vodu můžeme náš metabolismus silou urychluje spalování.

Nastavení v mobilní aplikaci, nebo budík každou hodinu, která vám připomene, že máte pít. Pozor však na to, že zvuk, který se vám bude pití připomínat. Měl jsem zvuk připomínající nalévání vody do šálku. Mě neprekážal, ale rodina ano, tak jsem to musel zrušit. Dnes to mám tak, že l džbán nalejem vody, přidat citron, postavím ho na stůl ,který jsem viděl, a při každé příležitosti se napijem. Vždy, když nadhazovač vyprázdnim, vody, přidám jednu a pokračovat na další.

Chci zhubnout, mi pomohl vody?

Často se setkávám s klienty, ve snaze zhubnout, tam jsou jen jídla. Tento postup není správný, protože je nutné sladit menu jen s příjmem. Jak jsem řekl, pravidelná strava je základ a tvoří až 70 % úspěchu. Časté konzumace pomáhá zvýšit metabolismus. Nicméně, to se stává, že tělo nereaguje na léčbu, dietu, jak bychom si představovali. Chyba může být jen v příjem vhodných tekutin.

Vhodné tekutiny pro hubnutí

  • čistá voda (najideálnejšia, můžete kombinovat se šťávou z citronu)
  • bylinné čaje (prasličkový čaj vyčerpaný, žihľavový a zeleného čaje podporuje metabolismus)
  • púpavový čaj podporuje tvorbu žaludečních šťáv
  • jemně perlivá nebo neperlivá minerální voda
  • šťavnaté ovoce (vodní ovoce má perfektně vyvážené složení důležitých látek a u lidí je zásadní pro celkovou fyzickou kondici a duševní zdraví – to je biologicky aktivní vodu)

Váš pitný režim bude diverzifikovat minerální vody Budiš. Uhasia žízeň a přidané minerály!

Evelyn budiš

Příjem tekutin se nepočítá

  • káva (máčením, po každém použití vypi 2 dcl vody)
  • mléko je jídlo a ne kapaliny
  • polévka
  • černý čaj
  • slazené nápoje
  • energetické nápoje
  • alkohol

Hlad je převlečená žízeň

Zejména na začátku hubnutí, dokud váš organismus zvykne na nový režim stravování, máte pocit, hlad. Voda může uhasit nejen žízeň a naplnit žaludek, aniž dodává zbytečné kalorie, ale navíc umožňuje vylučování přebytečné kilo. Horka toxiny z těla a prospívá pleti.

Dodržovat pitný režim je často jen otázkou zvyku Také pít, však musíme s mírou

I když se zdá, že čím více vody vypiješ, tím lépe, není třeba to přehánět. Největší příjem tekutin by měl dodávat tělu jen v doobedňajších hodin. Nikdy se nesnaž příjem tekutin dohnat večer. Jen nadprůměrný příjem ve večerních hodinách, může mít vliv na ledviny a jiné orgány, které potřebují v noci odpočinout. Bylinné čaje, snažte se pít jen do 17-té hodiny.

Co bude dál?

V příštím článku se budeme diskutovat o vhodné fyzické aktivity pro hubnutí. V závislosti na hmotnosti, kondice a celkový zdravotní stav se snažím najít nejvhodnější pohyb pro každý věk a váhovú kategorie. Těším se na vás.

Přečtěte si také předchozí díly seriálu o hubnutí:

  • Chcete zhubnout? Večerajte!
  • Oběd, které se živí také při hubnutí
  • Oběd a brunch nikdy nepodceňuj!
  • Snídaně, jako součást boje proti obezitě
  • Pestré a vyvážené stravy při hubnutí
  • Motivace jako začátek úspěchu, a to zejména v hubnutí
  • Než se rozhodnete, že začnete hubnout
  • Přestat hledat držet diety, změňte svůj životní styl a schudni
  • Jak najít v sobě ty správné pobídky pro nic?

Zdroj foto: flickr.com Anketa Posilňujete své imunity na podzim?

Ano, jsem jíst více ovoce a zeleniny. Ano, jsem párty doplňky výživy. Jím zdravě a cvičím v průběhu celého roku. Ne, nedělám pro to nic výjimečného.

Celkem hlasovalo: 37

Napsat komentář