Radyho Zrnko Moudrosti: Velké zvíře ložisko (2)

POZNÁMKA: Dlouhý text. Čtení trvá tak 8 minut. Pochopení více. Hlavní poselství pozreté. Věřím, že jste se setkali spoustu naprosto zbytečných informací. Nyní máte možnost to napravit. Následující slova mohou vás a vaše okolí je na pomoc. Pojďme na to..

Můj velmi úspěšný obilí pod názvem "Velké zvíře lež" (to je, první část) jsem dokončil studie, které poukázaly na to, že výměna živočíšnéh…tuku na sacharidy (dokonce i tzv. komplexních: těstoviny, chléb, obiloviny…) – takže společné doporučení lékařů – nemusí okamžitě znamenat nižší riziko problémů se srdcem.

Spíše naopak

Takže dobře míněné rady od bílé klinice vyhnout živočíšnemu tuku jako čert kříži, může opravdu hrát vabank s naší zdravé. Právě proto, že z výše uvedených najľahšej a příklad, můžete se zaregistrovat náhradu škody, které lidé nejčastěji vybrat – sacharidy. Tato změna téměř jistě snižuje HDL a zvyšuje hladiny triglyceridů. Stav, který je daleko, ale daleko odchyluje od původního záměru svého lékaře -, aby se snížilo riziko onemocnění srdce (1).

Stejně jako ve slavném "Nurses Health Study", rafinovaných cukrů a vyšší glykemický index, byly spojeny se zvýšeným rizikem ischemické choroby srdeční (2). Už jsem jako papoušek, ale studie z "American Journal of Clinical Nutrition" také zjistili, že nahrazení nasycených (živočišných tuků, zejména), tuk vysoce glykemickými sacharidmi je spojena s 33 % vyšší riziko srdečního infarktu (3).

Doporučujeme vám přečíst: Velký zvíře ležet (1) DÁVKA JE JED

Ale nechci to chápu špatně. Nechci, aby vás od rána do večera, po pás namáčení v živočíšnom tuku, pil, roztopené máslo a zajedali něj vejce a mastným masem. Na. To by znamenalo, že jsem selhal jako autor a nevím spisu jasně (i když věřte mi, někdy je to velmi obtiažné).

Takže pokud chcete, neváhejte snížit příjem živočišného tuku, ale nahradit to naturálnymi sacharidmi s nižší glykemický index (GI). Skvělou volbou je zelenina, nebo luštěniny. Zvláště pokud máte sedavé zaměstnání a málo pohybu. Pokud jste aktivní, neváhejte si přidat také ovoce (nejlépe borůvky, maliny, ostružiny, brusinky, nebo nějaký jeden banán, jablko, meloun..).

Mě velmi často vidět jíst sacharidy. Ale to bude hlavně o jejich "lepší" formě, která není přeplněná cukru. Neprojde zásadní změny jeho struktury v továrně. To bude obsahovat více vlákniny, bude mít více vyvážený nutriční profil, nebo nižší GI (brokolice, květák, špenát, růžičková kapusta, zelená listová zelenina, zelí…). Pokud potřebujete mít na talíři nějakou přílohu, dostat co nejdříve, hned jak těstoviny, bílá rýže, chléb. Zkuste lepší obiloviny (já osobně obľubujem pseudo-obilninu pod názvem quina). Pokud máte po cvičení, dopřejte si sladké brambory (nebo amarant, nebo dokonce jednoduché, naše brambory).

Doporučujeme, abyste si přečetli: Quinoa – obilí, plné bílkovin, bez lepku a cholesterolu

Pochopit, že dávka je jed. Zejména pokud se nehýbete a váš metabolismus již odmítl poslušnost. Věřte mi, že denní dávka sacharidů s vysokým GI je na většině opravdu v nepoměru k ostatním živinám (bielkovinám, tuk). Proč tohle vůbec píšu? Chci, abys přestal být strach z nasycených (hlavně živočišných) tuků. Vejce, zmínil máslo, kokosový olej, vysoké % tmavé čokolády, ořechy, avokádo, nebo kvalitní maso, jsou vaši spojenci pro lepší postavu, nebo zdraví. Navzdory skutečnosti, že lékař říká opak, protože podle jeho vlastních slov: "..jsou prepchané zlo tuku". Nechci nikoho podvádět, ale často v oblasti výživy nevím, co na to říct. Nemám jim to za zlé (ale dobře, možná trochu jsem), ale já se ptám, proč je to tak?

Vaše odpověď:

  • Použít staré informace ze školy a nejdou do hloubky. Těch šest let opravdu těžké studovat množství informací, které nezávidím.
  • Učí se od starších knih, bez updejtu. To není jejich chyba.
  • Můžete mít snahu se dále v tomto oboru vzdělávat sami. Jejich chyba.
  • Může farmaceutický průmysl má v případě úmyslného nevědomosti. Ach jaj, všichni máme něco, pro co žít.
  • A možná…tento boj již dávno vzdal, po tom všem, lidé chtějí brát drogy. Je to nejjednodušší. Pro obě strany.

OK. Každé svědomí. Můj mi říká, že ne sdílet informace a zkušenosti. Nicméně, když v bílém plášti vidím obézneho pána s červeným nosem a na parapetu za oknem popelník, já jsem najít to těžké uvěřit, že tato osoba se týče zlepšení nutriční doporučení. Od filozofie a dohadov.

Pomalu (velmi pomalu) jsem ven. Vydržet ještě chvíli. Závěr se vám bude hodit. Mám ještě jeden obor. Výše zmíněné holandské studii (3) kromě zjištění negativní obraz vyplývající z nahrazení živočišného tuku sacharidmi s vysokým GI, cestoval do další zajímavá lekce. Ano, hromadění nasycených tuků v těle, to není top nejzdravější doporučení na této planetě. To může snížit protizánětlivé účinky HDL cholesterolu, což je velmi prospěšné (4). Otázkou však je, proč akumulovat?

TAK PROČ AKUMULOVAT?

Vědci ukázaly, že vysoké množství sacharidů v přijímané potravy způsobuje nasycených tuků, které také príjmame strava je zadržen a uschovávaný – není použito pro výrobu energie. Ale stává se to především proto, že sacharidy, které papáme v prehnanom množství jsou premieňané dále tuku. A je to tady! (Já vím, že jste mnozí vědí)

Najednou máme v těle obrovské množství mastných kyselin – tělo stále zachovává ty tuky, které doporučuji jíst a na druhé straně, játra produkuje více tuků, vzhledem k tomu, že je poháněn sacharidmi, které konzumujeme ve velkém množství a často v nízké kvalitě (co jsem nedoporučoval).

JEDENÁSTE RADYHO PŘIKÁZÁNÍ

Možná to jednou i vysekám v kámen, a někde zakopem pro budoucí generace:

NEBUDEŠ KONZUMOVAT DENNĚ VELKÉ MNOŽSTVÍ TUKU V KOMBINACI S VELKÝM MNOŽSTVÍM RAFINOVANÝCH SACHARIDŮ! (z výše popsaných důvodů)

 

To je důvod, proč:

  • jídla typu "fast food", jsou tak nezdravé (kombinace rafinovný sacharidy + tuk + sůl).
  • proto, všechny kulturistické a fitness stravy, které podporují hodně sacharidů a téměř žádný tuk…oni jsou v podstatě v případech silně motivovaní lidé (ve které jsem byl sám v mých začátcích), je také účinný. Ale zeptejte se těch lidí na to, jak trpí, jak je omezit a co se stane po těchto obdobích. A uprímne? Z toho, co víme, to není zdravé (tělo potřebuje tuk). A to není udržitelné v dlouhodobém horizontu.
  • pravidelné přílohy nedělají dobrotu ve vaší snaze zhubnout, nebo být zdravější.
  • na praženici nemusíte se vzdát chleba
  • živočišný tuk sám o sobě nezabíja lidé (5)
  • přečtěte si daľej tento profil

 

Je to jen o zvyku. Ano, můžete si myslet, co tady trepem, náš starej matere je tak 100 let (vejce + chleba). Já se však říci, že naše prehistorické starej matere to jako 500 tisíc let (a více) provést. A nemluvě o kvalitě dnešní chléb a množství pohybu.

Ne, řešení není "Norbi-ojeb", stejně jako s jejich zdraví-poškození hydrogenovaným rostlinným tukem (6), které dávají do chleba a případně dalších produktů (naposledy, když jsem byl v obchodě) s 20 složek v kompozici. I když slogany: nízký obsah sacharidů a nízký glykemický index – trafili bod, ale to, co se v těle, kromě toho, jediný Bůh, Norbi a "povinný obsah pro každý produkt," ví. Přečtěte si to (ale škoricu jsou vynikající, ten jsem si koupil).

Podívejte se žádná další zkratky

Není lepší vsadit na jednodušší řešení, jako pouhá změna stravovacích návyků? Budu papagájovať, ale snížení příjmu cukru, zpracovaných sacharidů, odstranění nebezpečné trans tuky (ty ne, pevná), zvýšení příjmu naturálnejších formy sacharidů (zelenina nebo luštěniny), snížení omega6 a zvýšení omega3 (7) vás dovedou do stejného cíle, jako je například, norbi, nebo fitness ultra low-tuku styl. Pouze s prospešnejším vliv na vaše zdraví. Snížení spotřeby živočišných tuků, cholesterolu nebo se opravdu nemá skoro nic společného.

Domnívám se, že v tomto článku jsem vám aspoň řekl, jak to udělat, a to na základě přiložené studie a pro mě logické souvislosti, vůbec to není o nemocné a šarlatánsky fikce jednoho mladého muže, který jen chce, aby se zapojily a hodně hodně lajkov na vaši stránku (ale když Bebe Brumík může mít 17 tisíc??).

P. S. Ironií je, jestli smysl tohoto textu zahrnout do svého jídelníčku v průběhu týdne, kdykoliv během víkendu si pizzu, nebo mamkin cookie absolutně neublíží. Podle mě tady je tajemství, jak si užívat života i s nezdravé jídlo, což všeci jsme tak rádi. Není žádný důvod, aby zcela vyloučit (nezapomeňte dávka je jed).

P. S. 2 Text je věnován populace. Pro aktivní sportovce musí být jemně nastavit. Pro lidi, tolerujúcich sacharidů to může být jemně nastavit.

Autor článku: Radovan "RadyActive" Gergeľ. Víc od něj můžete přečíst na jeho FB profilu

ZDROJ: 1. M. B. Katan na elektrickou, "Dietní oleje, séra lipoproteinů, a pro koronární onemocnění srdce," American Journal of Clinical Nutrition 80, bez.5 (2004) 2. S. Liu et nebo, "prospektivní studie dietní glykemický zatížení, příjem sacharidů, a riziko koronárních srdečních onemocnění u NÁS ženy," American Journal of Clinical Nutrition 71, ne. 6 (2000) 3. M. U. Jakobsen et nebo, "Příjem sacharidů ve srovnání s příjmem nasycených mastných kyselin a rizika infarktu myokardu: význam glykemický index," American Journal of Clinical Nutrition 91, ne. 6 (2010) 4. J Am Coll Cardiol, "Spotřebu nasycených tuků zhoršuje anti-pobuřující vlastnosti lipoproteinů s vysokou hustotou a endoteliální funkce," Epub 2006 5. William E. M. Lands, "kritika paradoxy v současné doporučení na dietní lipidy," Lipidy 38. ne. 4 (2003) 6. Charlene Laino, "Trans-Tuky Se Riziko Srdečních Onemocnění," WebMD Zdraví Newa,15. Listopadu (2006) 7. A. P. Simopoulos,"Evoluční aspekty stravy, omega-6/omega-3 poměr a genetické variace: nutriční důsledky pro chronické onemocnění," Svět Recenze Výživy a Dietetiky 83 (1998) 8. J. Bowden, A. S. Sinatra, "Velký Cholesterolu Mýtus," Fair Winds Press (2012) Autor článku rady.active@cvicte.skRadovan Gergeľ

"V dnešní době není problém získat informace. Problém je si správně vybrat. Chci ti let zkušeností a studia, jen ušetřit cestu…" http://www.radyactive.sk Další články od autora

Napsat komentář