Ranní rozcvička vám dá energii na celý den

Ráno rozcvička pomáhá přesunout tělo a napjaté svaly. A nejen to! Těch pár minut s jednoduchým cvičením, způsobí, že člověk bude cítit tok energie a mozek je připraven na úkoly, které musí během dne zvládnout.

Pro většinu z nás je ranní vstávání utrpení. Chceme zůstat ve vzoru posteli tak dlouho, jak je to možné. Pak jsme se pokusit se chytit všechny nezbytné. Ale jen málokdy se to podaří. Cítíme se unavení a mnozí prostě zapomenout, protože mozek je stále "nevrací"! Nakonec zdůraznil, dorazíme do práce. A přitom může být na počátku chaos a špatné náladě, snadno zabránit. Pár minut v ranní cvičení nabít své tělo i mysl pozitivní energií.

Tip 1: Jednoduché ranní rozcvička

Ráno rozcvičke je důležité, aby vykonávat všechny klouby a svaly od shora dolů. Start, například, cvikmi k uvolnění kloubů (krúženie zápěstí, lokty a ramena na pravé a na levé straně v upažení). Pak vzpažte a ukláňajte trupu do stran, krúžte panvou. Podobně rozhýbte i dolní končetiny a svaly na krku. Určitě všechny základní cviky, které znáte i ze školy časy. Pokud si netroufáte na rozcvičku sestavit sami, postupujte následujícím videu.

Co dát když rozcvičke pozornost? Je důležité, že když cvičíte, máte pocit, pohodlné a zdržet se jakékoliv pohyby síly. Nezapomeňte na hluboké dýchání. Začínajte v pomalém tempu, můžete postupně zrychlovat. Pokud počasí dovolí, připravte se na nový den na čerstvém vzduchu.

Tip 2: 5 Tibeťanů

5 Tibeťanů tvoří jednoduché jógové pozice, jejímž cílem je zajistit "dokonalou" tok energie prostřednictvím čaker lidského těla. Tento systém cvičení je ideální forma začátku rozcvičky, která je vhodná pro všechny-mladé, starší, štíhlé nebo obézní. Princip spočívá v opakování 5 jednoduchých cvičení, maximálně 21 opakování každého cviku (toto číslo je však člověk dopracuje postupně). 5 Tibeťanů je časově efektivní cvičení, které jste právě zrušil 10 až 20 minut.

Tip 2: Pozdrav slunci (Surya namaskar)

Pozdrav slunci představuje 12 jogových asán (pozic), které jsou prováděny průběžně v řadě. Pokud Pozdrav slunci si ráno rozcvičku, opakujte to dvakrát až třikrát v řadě. Tímto způsobem, dokonale rozohrejete svaly, klouby, šlachy a väzivá. Získáte spoustu pozitivní energie a také další přínosy pro zdraví (zlepšuje krevní oběh a trávení, snižuje bolesti zad atd.).

Pomoci vám ztratit Bob a Bobek 🙂

Zdroj video: youtube.com

Napsat komentář