Rozdíl v posilování mužů a žen

Častá otázka mnoha žen ohledem na posílení je, zda mohou trénovat stejně jako muži, zda mají stejný podíl svalové hmoty jako muži, a jaký je vlastně rozdíl školení.

Nejčastější chyba

Ženy si často myslí, že potřebují zvláštní typy výcviku a jsou přesvědčeny, že, je-li praktikována stejným způsobem, jako jste začali oni se podobají. Bohužel, to je z jejich strany velká chyba.

Hlavní věc, kterou byste měli mít na paměti je, že mezi mužem a ženou, tam jsou hormonální rozdíly. Ženské tělo by mohlo vytváří tak velké množství testosteronu, než muži, což má za následek podstatně těžší, přičemž na svalové hmoty u žen. Takže strach z velkého nárůstu svalové hmoty, a to i za velmi krátkou dobu, pokud budete zvednout činku větší než 10 kg, ujistěte se, nemusíte.

Typický trénink pro ženy

Většina žen, která začíná s fitness centrem, míří přímo do kardio zařízení a strávit tam 30-60 minut. To neznamená, že kardio cvičení nebyla dobrá volba. Udržet srdce v dobré kondici, ale co se týče formování postavy, to by měla být až druhá část školení. Pokud několik kardio cvičení udělat tak dlouhou dobu, na začátku tréninku, většinu času, ztrácí chuť pro zvedání závaží, nebo jsou zvýšeny jen velmi lehké činky. V tomto případě, pak se výsledky téměř nedostavujú.

Lepší způsob, jak

Nejdůležitější věc, kterou si uvědomit, je, že pokud opravdu chcete změnit své tělo, připojení silového tréninku a dobře vyvážená strava plán je tou pravou volbou.

Silový trénink

Silový trénink by pro vás měl stát přirozenou typ cvičení. Zkuste všechny druhy cvičení a najděte si ten, který se vám bude nejvíce líbit. Osobně bych, nicméně doporučuji na každém tréninku trénovat celé tělo v podobě kruhového tréninku. Cvičit byste měli být trochu kratší než muži (přibližně 30-45 minut), ale intenzivnější, vzhledem k nižší podíl svalové tkáně.

Stravovací plán

Jakmile budete mít trénink pod kontrolou, musíme se soustředit na přípravu správné vyvážené stravy plánu. Dejte si pozor na jednu velkou chybu! Mnoho žen si myslí, že pokud se přidá do tréninku aerobní trénink, tak může příjem potravy zvýšit. Nicméně, je to chyba. Tuto chybu se snaží vyhnout. Tělo je, když po náročném tréninku unavený, a když dostanete skvělé jídlo, takže si spálil tuk opět zachránil.

Je třeba tedy muži a ženy trénovat jinak?

Obecně platí, že muži a ženy by se měly použít stejné zásady: zvedání těžkých břemen, správné stravování a dostatek odpočinku, aby se tělo možnost regenerovat.

Rozdíl mezi postupující u mužů a žen se vyskytuje pouze na velmi nízké úrovni tuků. Když se snaží zbavit poslední procenta tuku, je nutné dělat některé věci trochu jinak, vzhledem k úrovni estrogenu. Pak ženy by měly snížit celkový objem tréninku, protože jejich tělo bude mnohem těžší zregenerovat se. Jinak to může být trénink mužů a žen bez rozdílů.

Doporučené čtení: Krátká tabata cvičení, které přináší výsledky

Napsat komentář