Sexy vypracované tele jako základ pro pěkné nohy

Vymodelujte si a docieľte jejich krásný tvar. Zdobit vaše sukně nebo šaty budou pro vás, pak potěšení. Vše, co může být! Také vytvořit krásné a svůdné mládě.

Lýtka jsou odkryty během celé léto v plavkách a vždy, když máte na sobě sukni

Tele ženy jsou často odhalil v sukniach nebo šaty a pohled z druhé z nich často začít. Proto je důležité mít pěkně vytvarovanú tato parta. V pravidelné školení kromě lepší kondice a oceníte toto cvičení není pouze z estetického hlediska.

Jako jejich praxe?

Při cvičení lýtek je důležité, aby se pokusili svalové použít větší váhu. Je to snadné, když každý krok je lýtkový sval zdůraznil váhu vašeho těla. Proto se snaží rozvíjet minimálně stejnou zátěž, ale rutinní cvičení v plném rozsahu (při chůzi, v plné míře ne), nebo použít větší zatížení a tím dosáhnout větší námaze svalů, které bude pokračovat reakci v podobě utváření a spevňovania.

Cvičení jsou jednoduchá a může být prováděna i doma. Jsou prováděny pro každou nohu zvlášť, že to tam bylo větší zatížení a lepší kontrolu konkrétního svalu.

Výpony ve stoje

Postavit ke zdi a jednu nohu pokrčte tak, že stojíte jen na jedné. K udržení rovnováhy si můžete snadno spolehnout, snažte se ale přenášet váhu ke zdi tak, aby bylo cvičení provedeno se zátěží vašeho těla. Pomalu, s důrazem na lýtkový sval je dát na tip, tak to tam bylo kontrakce lýtkového svalu. Snažte se dosáhnout co nejvyšší vyvýšenia. Druhý pobyt na vrcholu kontrakce, a pak se pomalu z pozice na tipy klesnite na patě.

Doporučení : 3 série o 15 až 20 opakování

Přejeďte s chůzí na špičkách

Krok až na dlouhý krok vpřed a došliapnite na břicho, nohy, paty držet. Pokrčte přední koleno o tom, jít dolů až do zadní koleno dotkne podlahy, a pak tlačit se zpět a opakujte na opačnou nohu.

Doporučení : 3 série o 15 až 20 opakování

Skákání přes švihadlo s napnutými nohy

Skáčte přes švihadlo, nicméně, omezit oprávnění v kolenou a odrážajte pouze bruškami chodidlech. Přesunout lýtku nahoru a dolů používejte pouze kotníky a lýtkové oblasti.

Doporučení : 3 řady, 60 sekund

Samozřejmě, že sport může pracovat směrem k dosažení lepší lýtkam. Každý krok, který můžete vzít lýtkam to také lýtkové svaly, takže směle do jízda na kole nebo jogging.

Napsat komentář