Sexy zadek se Zumbou

Spolu s odbornými partnery sekci Zumba, aby vám přinesla speciální Zumba choreografie spojené s fitness cvikmi na krásný a pevný zadek.

Nejprve vysvětlíme správnou techniku jednotlivých posilňovacích cvičení, které v našem choreografiách budeme trénovat vás všechny cvičení se provádí správně a tudíž efektivně. Na konci článku najdete videa s choreografií.

Cvičení "Dřepy"

Nohy jsou rozkročené, nikoliv na šířku ramen, ale stále širší od sebe. Nemám je rovné, ale neustále jsou mírně ohnuté. Jdu do podrepu, zatímco zpět jsem neustále vystretý, ruce v přední z vás. Dolů do dřepu, budu, dokud stehna nemám je rovnoběžný s vozovkou. Ve fázi, kdy jdu do podrepu se nadýchnem, až vydýchnem.

Pozor: nohy, které jsou dostatečně od sebe, záda držíme vystretý, nohy nedopíname!

cviky zadok

Rutinní "Nájezdy"

Nohy jen mírně od sebe, dole je šířka ramen. Nohou vykročím tak daleko, jak je to možné, koleno ho na zem. Při vykročení se nadýchnem, při návratu zpět vydýchnem.

Pozor: vystretý zadní, šířka vzdálenost nohou a úhel v koleni, které by měly dosáhnout asi 90 stupňů!

cviky na zadok ii

To máš? Četl jste všechny cviky před zrcadlem a už začínám cítit sedací svaly? Blahopřejeme, nyní již můžete zvládnout celé choreografie Zumby spojené s těmito fitness cvikmi 🙂

Choreografie č. 1: Z La Factorie jménem Dale. Je to energický salsaton (spojení salsy a reggaetonu).

Tyto choreografii si zacvičte alespoň 3 krát týdně a sexy zadek bude na cestě :). Pokud jste cvičení jako drsňák zapotíte, dostat své ruce na činky, lahve s vodou, nebo jiným typem závaží. Před cvičením doporučujeme dát si alespoň kratučkú rozcvičku a po cvičení strečink.

Pokud máte přes týden v dopoledních hodinách, zapněte si v pondělí a v pátek Teleráno na Markýze. Každé z děl si dáme další cvičení na posílení určitých částí těla ;-).

Napsat komentář