Skákající panák: cvičení, které účinně spaluje tuky

Představuje klasický fitness cvičení, které se provádí v průběhu hodin tělesné výchovy ve školách po celém světě.

Jeho velkou výhodou je, že zvyšuje metabolismus a ohřívá ramenní a kyčelní klouby. Během tohoto cvičení není o co nejvyšší výskok, ale rytmický pohyb a hladký skok.

Zapojené svaly

Hlavní zapojené svalom patří: kvadricepsy a lýtkové svaly, a na sekundární: deltové svaly, velké svaly zad a hamstringy.

Možné varianty

Vhodnou variací je v tomto případě je kříž ruce před tělo. Nastane, když to lépe táhne s prsní svaly a zadní část deltových svalů. Design je docela jednoduchý – před výskokom prekrížte ruce před tělem a po výskoku jejich rozpažte.

Technika skákajúceho panáka

  • počáteční pozice představuje stojící s rukama v pripažení s nohama rozkročmo na šířku ramen
  • udělat výskok, s nohama od sebe a ruce rozpažte do pozice, že s nimi nad hlavou tlesknete
  • po druhé výskoku se vrátit do výchozí polohy

Jak často cvičit skákajúceho panáka?

Toto cvičení je velmi vhodné provádět ve formě HIIT. Zajistit, že k účinnému spalování tuků, a nebudete ztrácet spoustu času v posilovně. HIIT představuje vysokointenzívny intervalový trénink. Náhradníci cvičení při maximální intenzitě s výkonem pokojovom tempo. Nejlepší rozvržení představuje 30 sekund maximální intenzitou a 90 sekund odpočinku tempo. Doporučuji provést 8 takových cyklů, ale ne více než třikrát týdně.

Chyby při cvičení

Myslím, že jedinou možnou chybu můžete udělat, je nedostatek dynamický strečink před cvičením.

Skákající panák je velmi náročná na fyzickou kondici, ale také vysoce efektivní při spalování tuků. Proto, v žádném případě se nemusíte vzdát, pokud byste od začátku měli s kondíciou problémy. Stav se postupně zlepšuje, a pak si z tohoto cvičení budou mít prospěch pouze.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Panvový most zatraktívni váš zadokPanvový most zatraktívni zadku

Pro ženy, prdel problematické části těla, které se věkem ztrácí atraktivitu. Panvový most, nicméně, pomůže přitažlivost zpět nahoru znovu.

4 chyby, ktoré robíme pri cvičení kľukov4 chyby, které děláme při cvičení kľukov

Téměř každý ví, ale málokdo z jejich libosti. A ještě méně lidí ví, jak je správně cvičit.

Skracovačky sú základ pre vaše brušné svalySkracovačky jsou základem pro břišní svaly

Skracovačky jsou jedním ze základních a velmi dobře známo, že cvičení na břicho.

Napsat komentář