Školení pro Evelyn, že cvičit na dovolené

Poskytneme vám poradenství a jednoduchý trénink, například na dovolenou nepribrať a udržovat se v kondici.

Evelyn bude vybrán pro letní dovolenou, protože každý z nás si zaslouží fyzické a duševní regeneraci. Stejně jako její odhodlání zhubnout obrovské, nechce, aby se cvičení vzdát ani během dnů relaxace. Proto, stavila doporučení Jaro Figuru, zkušený trenér z Těla Energii Klub, který jí dal nějaké dobré rady a také byl sestaven efektivní trénink s vlastní vahou.

Která úskalí je třeba dát v letní relaxace pozornost?

Základ je poznat sám sebe

Mnoho lidí volí all inclusive dovolenou, protože chtějí vypnout do takové míry, že nepohnú nebo prstem. Není nic špatného na tom, že, jak dlouho jak oni vědí, hranice a všechny inclusive dovolenou nezvrhne do obžerstvo. "Pokud někdo o sobě ví, že pokud za dva až tři dny vynechá pravidla pro nastavení režimu a kila se na to nalepí, to je rozumné, pokud budete mít čas, dát jeden nebo dva dny, že ti dám všechno, ale to není na dovolenou s úmyslem, aby tam nechal a jen jedl. All inclusive by neměla být vnímána jako ,zožeriem vše, co je na stole. Je nutné si uvědomit, že dovolená není o prežieraní. To má být o tom, že tam budeme za zážitek a relaxaci, a dokonce i psychologické. Sport je jedna z věcí, která pomáhá uvolnit psychicky," říká Jaro Figura. Zároveň doporučuje, aby zjistili, v předstihu, než v jiných sportovních zařízení. Skoro každý resort má vyhlašuje společnost fitcentrum, běh nebo pěší stezky. Samozřejmě, během dovolené může být osoba ve výkonu poľaviť, ale není tam žádný důvod, že sport vypustil úplně. "Například, vstát na osmou, budu si muset zvyknout a pak na devátou na snídani. Pokud každý druhý den zabehám nebo dáte procházky na pláži, udržím ve formě," dodává.

Jak se vyrovnat s plné stoly dobrot?

Podle trenéra, to je ideální, aby se jako v běžných dnech, to znamená, vybrat si potraviny, které jsou nejblíže k naší stravě. K snídani se doporučuje ovesné vločky s ovocem, oběd a večeře jsou ideální volbou ryby v kombinaci se zeleninou. Je důležité, aby jídlo bylo chutné a ne na nás únava. Samozřejmě, dovolená zahrnuje také alkohol. To je ideální, aby se zabránilo fázi smíšené flow sílu nápoj, který je často energeticky rovná hlavní jídlo. Naopak, dopřát v moderování, můžete, například, suché bílé víno.

Holiday školení pro Evelyn

Školení pro Evelyn se skládá z cvičení s jeho vlastní hmotnosti, což může být provedeno kdekoli a netrvá déle než hodinu. Skládá se ze supersérií, tedy dvě různé cvičení pro svaly pracují protikladne, které se střídají a cvičení ve čtyřech dávkách. Co se týče přestávek, platí pravidlo, že čím kratší, tím lepší. V Evelyninom školení zahrnuje buď kardio v podobě rezkých procházky nebo skákání na švihadle, a to je dobře, vezměte kardio například, ráno a navečer pozornost posílení.

Rozpis školení 6-krát týdně procházka v mladické tempo, perfektní i do kopců v délce trvání 45 až 60 minut 4 krát týdně s posilováním s vlastní vahou:

  • superséria – dřepy 4 x 20 opakování, kliky 4 x 10 opakování
  • superséria – přejeďte 4x 15 opakování, prkna 4 x 30 na 60 sekund
  • superséria – zvedání pánve v lehu na 4 x 60 sekund, skracovačky 4 x 30 opakování
  • superséria – zvedání nohou v leže na svíčky 4 x 15 opakování, skákání přes švihadlo 4 x 100 preskokov

Pokud budete postupovat podle těchto tipů, a mějte na paměti, doporučení školitele, z dovolené se vrátí plný energie a bez kil. "A to zejména neflákajte a nežerte blbosti :-)," poukazuje trenér na Zem.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

10-minútový tréning na brucho10 minut kruhu cvičení pro břicho

Na kole tréninkový míč máte 10 minut, a tak se snaží dát si maximální.

FOTOTRÉNING evelyn vo fitcentre na spaľovanie tukovFOTOTRÉNING Evelyn ve fitness centru

Chcete vidět, jak Evelyn drie ve fitness centru a vyzkoušet trénink na vlastní kůži?

Ako odolávam pokušeniam? niekedy zlyhám!Jako odolávam pokušení? Někdy se mi to nepodaří!

Už dva měsíce jsem pořád tvrdě za svým cílem – za 6 měsíců chci zhubnout 20 kg.

Napsat komentář