Školení v tandemu

Pamatujte si, kolikrát jste již cvičení, vynechal jen proto, že chcete.

To je jeden z nejčastějších problémů, který se vyskytuje v téměř každý. Nicméně, tam je velmi jednoduchý způsob s tímto problémem bojovat, a to je cvičení s partnerem. Kromě toho, že je tento typ cvičení velmi prospěšné, je také velmi legrační.

Hlavní výhody cvičení v páru

Cvičení v tandemu, který nabízí zcela jiné možnosti, jak cvičení sám. Když se takové cvičení je při použití partnerovu hmotnost a dynamiku jeho pohybu pro posilování a koordinaci více svalových skupin současně. Svaly jsou zpevnění díky přirozeným odporem váhy vlastního těla a těla partnera. Cvičení mohou být různé náročné, to vše závisí na postoji končetiny a tělo. Další velkou výhodou je, že můžete udělat něco pro své tělo a zároveň budete trávit čas společně.

Cvičení v páru

V páru, můžete provádět všechny cviky (dřepy, kliky, bicepsové vytáhnout, tricepsové extenze…), a vzájemně se podporovat.

Mnohem lepší formě, nicméně, jsou podle mě konkrétní cvičení

Mrtvý tah a kliky

Počáteční pozice je v vzpore jeden z partnerů, jehož nohy drží druhého partnera. Partner drží na nohou, provádí mrtvý tah, zatímco druhý partner provádí kľuk.

Zdvih nohou a bicepsový zdvih

Cvičení začněte ve stoje proti sobě na vzdálenost jednoho kroku. Oba držet v rukou činky. Jeden z partnerů provádí dřep a začne činky na podlahu. Druhý partner provádí obloukový kop přes hlavu, takže paže natažené na podlaze. Když první partner vstává, provádí bicepsový zdvih. Následně, výše opak.

Sedí od vleže a stojka

Muž leží na zádech na podlaze s rukama natiahnutými ke stropu. Partner, budete položit kotníky do rukou partnera a musí vzpor na partnerových kotníky. Partner jde do sedu a zvedne společník stát na mé ruce. Její tělo tedy vytváří obrácené písmeno L. Partner vrátí zpátky na zem, a oba zájem se do výchozí polohy.

Zadní páčku a most

Žena leží na zádech, nohy pokrčí do pravého úhlu. Muž leží s rukama (s jeho zády k ženě) o ženine kolena a spustí do polohy, ve které to bude mít v kolenou úhel 90 °. Následně, žena zvedne a běží na boky, aniž byste se dotkli podlahy, a muž, krčící se v paži pod 90 ° a vrací se zpět do své výchozí polohy.

Dvojité kliky

Muž leží na zádech, zatímco paže má natažené v predpažení. Žena ve stoje za hlavou muže a položil své dlaně na jeho nohy a nohy dát do mužových zbytek. Pak muž vykonává tlak na hrudi, a žena zpracovává.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

3 najväčšie mýty, ktoré panujú o cvičení vo fitcentre3 největší mýty, které tam na cvičení ve fitness centru

S cvičením se účinek procesu má stále mnoho žen problémy. Existuje několik různých mýtů, z nichž im nahánět strach.

Dvíhanie bedier na fitlopteZvedání boku na fitlopte

Toto cvičení je velmi vhodný pro každého, kdo chce posílit a vyformovať sedací svaly.

Unožovanie v stoji pre sexi stehnáUnožovanie pro sexy stehna

Když precvičovaní nohou je velmi důležité posílit všechny díly, protože každý má svou roli a dohromady tvoří komplex.

Napsat komentář