Skracovačky jsou základem pro břišní svaly

Skracovačky jsou jedním ze základních a velmi dobře známo, že cvičení na břicho.

I když toto cvičení je poměrně jednoduché, to je velmi důležité věnovat pozornost správné technice jeho provedení. Jinak cvičení bude méně efektivní a zbytečně jste se zapojily vaše páteř.

Zapojené svaly

V jádru skracovačkách je připojen k přímé břišní svaly. Jiné varianty zástrčky a vnější a vnitřní šikmé břišní svaly.

Variace skracovačiek Variace skracovačiek mohou být rozděleny do dvou skupin:

Skracovačky na přímý břišní sval. Funkcí přímého břišního svalu je ohýbání dopředu nebo ohnutí v kyčli.

  • klasické skracovačky
  • skracovačky s zdviženýma nohama
  • skracovačky s roztaženými nohy
  • reverzní skracovačky

Skracovačky na šikmé břišní svaly. Šikmé břišní svaly poskytují otáčení nebo luk v hip.

  • šikmé skracovačky
  • šikmé skracovačky s zvedání nohy

Správný design klasické skracovačiek

Lehněte si na záda. Prekrížte ruce na hrudi a nohy ohnuté v kolenou a nohy na zemi. Dělat kontrakce, a břišní svaly tak, že kmen "zabalené" směrem dopředu. Pohyb provádíme jen minimální, přichází hlavně z břicha. Zkuste se nikdy pohybovat, provádět švihom. Zkuste lopatky zvedl pomalu a maximálně kontrahujte břišní svaly.

Možné chyby v skracovačkách

Tam jsou často chyby, když budete cvičit s rukama za hlavou. Samo o sobě to není chyba. Chybou však je, pokud máte ruce priťahujete hlavu k hrudníku. Preťažujete krční páteře. Proto, doporučuji vám cvičit skracovačky s rukama zkříženýma na hrudi a zíral na jeden bod na stropě. Také byste neměli během cvičení zvedat boky. Ty by měly být po celou dobu tréninku mě na zem a zvedl byste měli pouze horní část trupu – lopatky.

Doporučená frekvence skracovačiek

Skracovačky doporučuji vám provést 2-3 krát týdně v 4 série po 15-20 opakování. Velmi výhodné je necvičiť břicho pouze pomocí skracovačiek, ale spojit toto cvičení s dalšími, jako jsou prkna, zvedání nohou ve svěráku, řezání s nohama, jízda na kole s nohama a podobně.

Břicho je jedna z nejvíce problematických částí těla. Pro viditelné výsledky, tak odstranění tuku a vytváření koláče, nejdůležitější je pravidelnost a rozmanitost cvičení. Cvičení samo o sobě však nestačí, velmi důležitá je úprava stravy. Pro snížení tuku je velmi vhodné, aby se zapojily do tréninku a aerobní cvičení. Cvičení na břicho netrénujte každý den, protože všechny svaly, tj. břišní, potřebují čas na regeneraci. Pokud jste perzistentní, výsledky jistě bude mít!

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Drep poslúži na uvoľnenie chrbta. ako na to?Squat bude sloužit k uvolnění bolesti. Jak na to?

V minulosti, kdy lidé neměli co sedět, čupli si do dřepu.

Chcem tehličky na bruchu! ako začať?Chci bary na břicho! Jak začít?

Pruhy na břiše každého, ale pokud je špatně jíst, není vidět bez ohledu na to, jak moc brušákov odcvičíte.

Všestranný angličák zaručí telu skvelé výsledkyUniverzální angličák, aby se tělo se skvělými výsledky

Angličák je rutina, která vám pomůže posílit břicho, hýždě, stehna a dokonce i paže.

Napsat komentář