Skracovačky, které vám dají opravdu zabrat

Pokud je vaším cílem je, aby se cvičení břišních svalů, jednou z možností je provést několik sérií vysoce kvalitní skracovačiek.

Skracovačky

Toto cvičení je podobné sedící-ležící, ale nemusíte ji zvedl ze země celého trupu (který nepoškozuje kříž a drieková části páteře), ale zdvíhate pouze horní část zad. Takže ještě nepoužíváte svaly boků.

Typy skracovačiek Základní skracovačky

Lehněte si na záda na podlahu. Pokrčte nohy v kolenou a nohy necháte ležet na zemi, ale můžete také držet na zemi, která bude vykonávat náročnější. Ruce si prekrížte na hrudi. Horní část zad zvednout ze země pomocí břišních svalů. Po separaci lopatky od podlahy v této poloze zotrvajte několik sekund a vrátit se zpět na zem. Mějte na paměti, že mnohem důležitější je správná technika, jako počet opakování.

Reverzní skracovačky

Lehněte si na záda na podlaze, pokrčte nohy v kolenou a ruce na místě vedle těla. Zvedněte nohy a kolena, aby se pokusili udržet co nejblíže k hrudníku nebo do hlavy a pak vracajte do počáteční pozice.

Skracovačky kříž

Jde o rutinní velmi podobné základní skracovačkám. Rozdíl je pouze v tom, že místo zvedání obě ruce zároveň zdvíhate jen jednu ruku a nakláňate k opačnému kolenu (levé rameno na pravé kolenu a pravé rameno k levému kolenu).

Gymbit Wonder Core Smart, když jste cvičení, skracovačiek

Cvičení s využitím Gymbit Wonder Core Smart můžete uplatnit všechny svaly tělesného jádra: horní, střední, spodní a boční břišní svaly. Velkou výhodou tohoto nástroje je, že břišní svaly se podílejí na pohybu nahoru a dolů, což je cvičení s ním mnohem účinnější.

Všechny výše uvedené cvičení, plnění úkolů ve 4 série 12 až 15 opakování na 100 % design. Pozitivní část pohybu provádět v 2 sekundy, po dosažení požadované polohy, v této poloze zotrvajte 5 sekund a zpět do výchozí polohy vracajte 4 sekund. Už v první sérii, budete cítit, že tento typ cvičení břišních svalů je mnohem účinnější, a tedy náročnější, než 50 "odfláknutých" opakuje.

Samozřejmě, pokud chcete vytvořit pěkné žaludek, když si odcvičiť skracovačky. Zahrnují potřebujete více cvičení, jako je zvedání nohou ve svěráku, ruské merry-go-round, prkna a další. Cvičení je vhodné otočit tělo nevěděl, na jakoukoli kombinaci zvyknout. Nejdůležitější roli, kolem 70 až 80 %, ale bude mít také kvalitní a vyvážená strava. Bez ní je velmi obtížné, aby se dopracujete pozitivní výsledek.

Chcete vědět více? Klikněte do sekce Schudni s Evelyn.

evelyn nl i

Zdroj foto: goodfon.su

Napsat komentář