Spaľujte efektivněji kruhový trénink

Kruhový trénink je skvělý způsob, jak kombinovat kardio a silový trénink, pokud máte trochu času.

Pokud váš cíl v posilovně, jak zhubnout, měli byste mít na paměti, že čím vyšší je cvičení na dýchání obtížnější, to bude také být spalování energie efektivněji. Tedy, pokud v rámci výkonu nezadýchate, nemůžete očekávat, že schudnete. Dnes vám představím vzdělávání, které je zaručeno, aby zadýchate, a také spalovat dostatek energie, která přinese požadovaný hubnutí.

Rychlé obvodu

Toto cvičení má dva okruhy. První okruh je tvořen cvikmi s vlastní vahou a druhý soubor tvoří cvičení s tyčí. Cvičení se provádí okamžitě, jeden po druhém, s malý nebo žádné přestávky. Po dokončení všech cvičení, které tvoří obvod, obvod je považován za hotové. Jednotlivá cvičení se provádí po dobu 20 sekund s maximálním úsilím. Mezi cvikmi odpočinek 10 sekund a udělat celkem dva obvody.

Obvod cvičení s vlastní vahou Rýchlokorčuliar

Začněte ve stoje na pravé noze s levou nohou bude mít za sebou a mírně nad podlahou. Pokrčením pravého kolena se odrazte a skok o 60 cm na levé straně. Krok na levou nohu, zatímco pravá noha bude natažené na levé straně. Opakuji ze strany na stranu v čase 20 sekund.

Zdroj video: www.youtube.com

Výskoky z výpadu

Postavte se rovně, zatímco pravá noha je v přední a na levé straně přibližně o 75 cm za ním. Aniž byste museli pustit koleno pravé nohy před špičku nohy, klesajte k výpadu, dokud se koleno zadní nohy skoro dotkne země. Skok výbušně nahoru, vyměňte polohu nohou, a přistát zpět v výpade. Dělat to, co většina výpadov během 20 sekund.

Zdroj video: www.youtube.com

Poskoky s odrazem znožmo

Cvik je kombinací pohybů rukou a nohou, na kterém ze základního postoje s nohama u sebe a pripaženými ruce, poskokom rozkročíte, natažené ruce, zvedl je nad rozpaženie přes hlavu (buď vzpažíte, nebo můžete přes hlavu a tlesknúť) a vrátíte se do původního postoje. Opakujte na maximální úroveň po dobu 20 sekund.

Zdroj video: www.youtube.com

Výstupy na židli

Postavte se před židli nebo proti plochou ľavicu. Levou nohou stojí na palubě. Tlačit na střed pracovní nohy a tlačit tělo směrem nahoru na lavičce. Dolů zostúpte na druhou stranu a opakujte. Udělat maximální počet opakování za 20 sekund.

Zdroj video: www.youtube.com

Obvod cvičení s holí Dřep s tyčí nad hlavou

Začněte v pozici tak, že kolena jsou mírně ohnuté, nohy na vzdálenost boků, ruce zvierajú osy v šířce ramen. Činka nachází vpředu na stehnech blízko kolen. Nyní přesunout panel na hrudi a zatlačte ji nad hlavu. Těžiště udržujte na patách a činku přímo nad hlavou. Pak klesnite do dřepu, dokud stehna dosáhnout rovnobežku s podlahou. S paží stále natiahnutými přes hlavu tlačit do piet a rozšíření podložky zvednout do stojanu. Bez činku zpět na stehna, dělat tolik opakování, kolik je možné během 20 sekund.

Zdroj video: www.youtube.com

Rumunský mrtvý tah

Stand vzpřímeně s chodidlami na šířku ramen a přední části stehen, držte tyč. S natiahnutými nohy, aniž by však plné propojení podložky, spusťte tyč do prostoru mezi členy a kolena. Tlačit od sebe zemi a narovnávaním v bocích vrátit do vzpřímené polohy. Udělat maximální počet opakování v čase 20 sekund.

Zdroj video: www.youtube.com

Zdroj foto: goodfon.su Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Negatívne opakovania na zväčšenie sily a objemuNegativní opakování pro zvětšení síly a objemu

Když negativní opakovaniach využívá skutečnosti, že při brzdění (negativní) fáze opakování můžete spustit větší zatížení, jak vytisknout zpět.

Panvový most – cvik (nielen) pre dokonalý zadokPanvový most – rutina (nejen) pro dokonalý zadek

Hýždě a stehna jsou společně s bříškem, aby partiám, s nimiž jsou ženy šťastné.

10 cvikov s vlastnou váhou na spálenie tuku10 cvičení s vlastní vahou, aby spalování tuků

Spalovat tuky a vyrysovať svaly může zvýšit váš metabolismus – možností je několik.

Napsat komentář