Specifický trénink na stacionárním kole za nepříznivého počasí

Jízda na kole, a tvarování těla spolu navzájem úzce souvisí.

Nejlepší způsob, jak integrovat do vzdělávací program, jízda na kole, je otočit na stacionárním kole za nepříznivého počasí s bicyklovaním v přírodě v dobré počasí.

Stacionární kolo

Stacionární kolo může nabídnout ideální nástroj pro tvarování těla, protože zátěž na klouby, naopak. Zlepšuje kvalitu a pevnost onemocnění pohybového aparátu-šľachového přístroje. Proto je také vhodný pro starší lidi. S jeho pomocí můžete precvičíte pohovka, lýtkové a stehenní svaly (pro náročnější cvičení zapojit svaly téměř celého těla). Pravidelný trénink na rotopedu má pozitivní vliv na krevní tlak, optimální škodlivé pro srdce, zvyšuje vitální funkce plic a podporuje spalování tuků.

Cyklistika

Cyklistika patří k aerobním aktivitám. Takže pokud chcete, aby to být nejvíce efektivní, budete potřebovat během cvičení sledovat srdeční tep. Čím více a častěji budete cvičit, tím déle vám bude trvat, až se dostanete na požadovanou tepovou frekvenci. Na vás, díky bicyklovaniu zhubnout, musíte cvičit déle než 20 minut, protože cyklistika je mezi aerobní cvičení se slabou intenzitou.

Trénink na stacionárním kole

Nejlepší volbou je zahrnout cyklistika na stacionárním kole po anaeróbnom training (trénink v tělocvičně s efektem procesu). V tomto případě doporučuji provést na kole v aeróbnom tempo (50-60% maximální srdeční frekvence). Pokud nechceš počítat, takže je jednodušší dát tuto hodnotu určit následující: pokud se potíte, ale stále schopen plynule mluvit, ty jsou právě v oblasti srdce.

Druhá možnost je, takže pokud nechcete, aby cvičit s efektem procesu, nebo nemáte moc času na trénink, aby zahrnoval školení ve formě HIIT.

Školení

Čas [min]

Činnost

0:00-05:00

Warm-up

05:00-05:30

Sprint

05:30-06:30

Oživení

06:30-07:00

Sprint

25:00-26:00

Oživení

26:00-30:00

Vychladnutie

Každý trénink začněte s kvalitní dynamický a výstupu statické strečingom. Takže hurá na kolo! Je to jedna z nejlepších forem aktivního odpočinku, díky které vyplaví množství endorfinů, prevetrá hlavu a zároveň, že bude foukat pryč nějaké tuky navíc.

Lidé, kteří čitali tento článek, a obává se také o:

Ako robiť kardio, aby šli kilá doluJak dělat kardio jít kila dolů

Jde kila lépe dolů uvnitř, bicyklovaním nebo skákání na švihadle?

Bicyklovaním k zlepšeniu kondícieBicyklovaním pro zlepšení kondice

Jízda na kole patří hned po chůzi nejjednodušší a najprirodzenejším způsob dopravy

Spinning: interiérová cyklistika pre každéhoSpinning: Indoor cycling pro každého

Ideální kardio, ve kterém regulujete tempu a spálíte kalorie jednou dva

Napsat komentář