Spinning: Indoor cycling pro každého

Spinning nebo jízda na kole, patří k vyhľadávanejším metody hubnutí. Ideální kardio, ve kterém regulujete tempu a spálíte kalorie hned dvě. Nicméně, to není hlavní bonus.

Právě cyklistika je ideální sport pro fyzičku a tvarování postavy. Na kole vás srazit dolů, hýždě, zoštíhlite stehna a dejte sbohem celulitidě.

Pokud kolo nemáte, vyrazte do nejbližšího fitness centrum, kde můžete cvičit svým vlastním tempem, nebo se přihlásit přímo na kurzu. Spinning je provedeno společně. Neboj, spinningový program je sestaven s vědomím, že různí lidé mají při tréninku jiné potřeby a cíle. Proto cesta každého osobně zoodpovedá jeho individuální fyzické předpoklady a schopnosti. Pokud nebudete stíhat, tak si dej chvilku, v voľnejšom tempo.

Doporučujeme, abyste si přečetli: jízda na Kole při svíčkách nabízí dřiny a relaxace Jak si vytvořit školení

Klíčové je hudba, proto je důležité, aby alespoň půl hodiny až hodinu připravit opravdu rychle, hudba. Tempo a stupeň zátěže, dává hudbě. Existuje několik pozic rukou a polohy celého těla na kole, tak vlekl a upevnění různých částí těla. Na konci lekce je velmi důležité, tzv. strečink, což znamená, ponaťahovanie namáhaného těla.

Školení

Start na mírné zatížení, budete mít pět minut. Ještě dvě minuty najít podporu ve naplno. Rychle se vám zvýší tepová frekvence, což je nutné udržovat poměrně vysoké.Po dvou minutách zaveľte sebe mírnější tempo, ale poněkud rychleji, než na začátku. Vydržet osm minut.

Na kole stát a ve chvíli, kdy pošľapávajte a pokračovat s mladistvou tempo příštích pěti minut. Na dvě minuty, zvolte si odpočinout a připravit se na cílovou rovinku, kde se snaží po každé dvě minuty pro zvýšení zatížení. Postupně alespoň o tři stupně, když už budete cítit ve svalech, únavu a napětí, zvoľnite tempo a vydýchajte i v pěti minut jízdy.

Po tréninku nezapomeňte přidat pitný režim. To je, jak by to mělo vypadat, zlepšit váš domov: tělo rozohrejete, striedate zatížení, mírný odpočinek, a poslední jízda.

Spinning je vhodný téměř pro každého zdravého člověka. Skutečnost, že si sami můžete určit zátěž a tempo, je ideální sport pro netrénovaných lidí. Jízda na stacionárním kole několika ohledech žádné spoje. Fyzičku je dobré udržovat v každém věku, a předení je jedna z možností. To není cvičení pro leňochov, ale nemusíte být trénovaní sportovci, že jste zvládli půl kardio, ať už doma, ve fitku nebo přímo ve spinning centru.

Doporučujeme vám, abyste přečtěte si: Co dělat, když se vám nechce cvičit Zdroj foto: www.freedigitalphotos.net (stockimages)

Napsat komentář