Šplh po laně rozvíjí vytrvalost a fyzickou sílu

Budete trénovat téměř každý den, a vaše tělo je pohyb používá. Byli schopni ty by však měly vyšplhat po laně?

Stoupání po laně

Stoupání po laně představuje velmi starobylý typ cvičení. To je jednoduchý, ale velmi účinný koncept na rozvoj vytrvalosti a fyzické síly. Proto stoupání po laně byl, je a vždy bude základem cvičení ve vojenském výcviku a bojové přípravy. To je jeden z nejlepších cvičení pro horní část těla.

Zapojené svaly

V tomto cvičení připojíte především biceps, pak celé spektrum zádových svalů, ramena, ale tam je také třeba mít pevný střed těla a dostatečně silné předloktí, kde budete mít doslova železné sevření.

Určitě je nutné mít slušnou fyzickou kondici, abyste toto cvičení cvičit a podařilo nejen vylézt na lano, ale také varování udržet. Výstup po laně není dobré pouze pro efektivní posilování horní části těla, ale také zlepšit koordinaci a obratnost.

Praxe

Uchopit lano s jednou rukou nad a druhou pod ním. Vytáhněte maximální horní ohýbání rukou v loktech tak, že spodní straně preskočila vysoká, než horní. Opakujte až na vrchol provazu. Úchyty na nohy, je několik. Nejrozšířenější je ta, ve které jedna noha bude nad lana, a druhý si podchytí lano pod nohy a udělá tak první krok noha na stupně vítězů. Druhý styl je, že na dvou nohách se drží na vnitřním okraji nohy lano. Třetí použitý styl je spíše specializované. To je o tom, zabalené jednu nohu kolem lana a ostatní je opět na pódiu.

Jak získat sílu, potřebnou vylézt na lano

Cvičení pro varování není snadné a je velmi náročné pro ty, kteří nejsou mezi pokročilé cvičencov. Ty bude potřebovat, aby se tento slušný fyzický stav se postupně vyvíjí, ale rozhodně to stojí za to. Představuji vám některé cvičení, které by vám měly pomoci, aby postupně rozvíjet své dovednosti v práci s lanem.

Život ve svěráku na hrazdě

Držet ve svěráku a snažte se držet tak dlouho, jak je to možné tím, že se snaží s rukama rúčkovať z jedné strany na druhou.

Zhyby

To je asi základní rutiny pro rozvoj horní části těla a zvládnutí vlastní hmotnosti. Doporučuji na vrcholu zastavit po dobu 5-10 sekund a pokračovat. Kdo nezvládne zhyb, pojďme začít príťahmi proti tělu v některých barech podhmatom.

Kliky

Vynikající cvičení pro všestranný rozvoj svaly horní části těla a zvládnutí vlastní tělo. To je stejně důležité, jako zhyb.

Príťahy sanek s váhami

To je o cvičení podobné svaly pro šplh na lane jednodušší způsob. Vytáhněte lano, jeden konec svorky závaží a na opačné budete sedět, zatímco se postupně vytáhnout závaží navzájem. Snažte se postupně zvyšovat zátěž a udržet tělo ve správné poloze (na zádech a stehnech pod úhlem 90°)

Doporučujeme vám, abyste přečtěte si: Jak zlepšit funkce těla

Napsat komentář