Sprinty (nejen) na kole

I když bicyklovaní je nutné začít nejprve s nenáročnou stres v mírném tempu.

Nicméně, když již základní principy, na mistra, a vaše tělo začne zvykat na běžné zátěže v mírném tempu, je to velmi dobrá volba zahrnout sprinty.

Výhody šprintovania

Výcvik, který zahrnuje kromě pravidelného ježdění a sprinty, je mocný nástroj, který vám na zdraví přidává mnohem více v porovnání s úsilím, které vyžaduje. Vzhledem k fyziologické stres je sprint velmi náročný sport. Nicméně, rozhodně stojí za to úsilí. To zabere mnohem méně času, zajistí zdravější srdce a plic, lepší krevní oběh, zlepšení metabolismu a optimální hormonální prostředí.

Typy sprinty

Existují dva typy sprinty: "all-out" sprint (hýbanie tak rychle, jak je to možné pro určitou vzdálenost) a "vysoká intenzita" sprint (střídavý vysoce intenzivní činnosti s intervaly odpočinku), a z hlediska vzdělávání a výsledky vzdělávání. Naštěstí, přínosy pro zdraví a hubnutí přinést obě formy, ale s tím rozdílem, úsilí v tréninku. Já ti dám víc, doporučuji "vysoké intenzity" sprint, ale volba je samozřejmě na vás.

"Vysoká intenzita" sprinty

Velmi výhodné je sprint cvičení formou intervalového tréninku. Tohle je ten typ fyzické aktivity, při které se střídají krátké, intenzivní a fyzicky náročné výkony. Intervalovým tréninkem se dostat zrychlení vlastního metabolismu, které může trvat celý den a někdy i déle po tréninku. To má za následek zvýšené spalování tuků. Tento proces spalování tuků, nastartování přes intervalový trénink, pak se na konci dne, když například sedíte doma na televizi.

Základní výhody sprinty

  • rychlejší hubnutí
  • zlepšit pozornost, objemu mozku a zabránit přijata pro
  • cílení na rychlá svalová vlákna, která podporuje budování svalové hmoty
  • zvyšuje vytrvalost a výkon
  • zlepšení citlivosti na inzulín a spotřebu energie
  • zlepšit kondici, krevní oběh a funkce plic

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

3 tipy, ako spáliť viac kalórií pri behu3 tipy, jak spálit více kalorií, zatímco běží

Běh je efektivní forma cvičení pro spalování tuků a kalorií.

Ako čo najviac spáliť bicyklovaním v teréne?Jako nejvíce spálit bicyklovaním v terénu?

Jízda na kole v přírodě může aerobní trénink příjemně zpestřit.

Ako robiť kardio, aby šli kilá doluJak dělat kardio jít kila dolů

Pokud jde o hubnutí důležité, co kardio aktivitu si vybrat?

Anketa To, co nejvíce chcete přečíst na našem portálu?

Články o cvičení a různé typy školení. Informace o dieta a zdravé hubnutí. Motivační tipy, příběhy lidí a fitness trenéři. Pozvánky na sportovní události.

Celkem hlasů: 189

Napsat komentář