Squat bude sloužit k uvolnění bolesti. Jak na to?

V minulosti, kdy lidé neměli co sedět, čupli si do dřepu. Zajímalo by vás něco takového udělat dnes? Určitě ne, i když to je nejlepší způsob, jak dát zpět možnost k relaxaci.

Proč je zadní dřep takové uvolnění?

Lidské tělo dosáhne nejlepší verze v současné době v této pozici, protože squat uvolní držení těla a kryt páteře, stejně jako máločo další. Hip klesne na zem, kolena, aby si úhel, ve kterém bude posílena.

Samozřejmě, squat musí jít pouze tehdy, pokud máte zdravé kolena, protože jejich úkolem je nést celou váhu a při dřepu jsou v maximální flexii. Kromě toho, musíte být schopni ze squat a vstát. V opačných případech, měli byste squat více ublížit než pomoci.

Jak správně provádět dřep

  • nohy na šířku ramen, predpažte a natáhnout na ruce
  • mírně predkloňte a pomalu krčte kolena
  • obě nohy mějte během celého pohybu na zemi, v žádném případě se zvedněte na špičky
  • do plného dřepu dostanete, když budete mít paty na zemi a lýtka dotek na zadní straně stehen
  • ruce držte volně v před vámi, tak, že si neprevážili zadní

Pokud se nemůžete dostat do plné squat, postupné cvičení na to, budete určitě dostanete. Od začátku cvičit dřep pouze do takové hloubky, že jste dodržovat pravidlo stanovené-dolů zápatí. Tento způsob praktikují ve formě série a opakování, například, 5 sérií po 10 opakováních. Po každém cvičení, strečink, který se bude prodlužovat zkrácené svaly, které budou bránit v provedení plné squat.

Strečink Štvorhlavý svalů stehna

Stoje, pokrčte v koleni pravou nohou a levou rukou uchopte kotník. Priťahujte to sedaciemu vyvinuté, a uvidíme, jestli nadklonenie máte kolmo k bradě. Pro stabilitu je dobré, pokud od ruky něco prichytávate.

Podkolenní šlacha

Leží vzpřímeně na podložku. Zvedněte jednu nohu, možná i trochu tím, že kolmo nad tělo a pochopit, s rukama v oblasti lýtka. Nohu pak priťahujte na horní polovině těla, dokud začnete cítit napětí.

Pokud se vám podaří dostat se do pozice plného dřepu, dostanete vynikající způsob, jak k odpočinku a uvolnění pro vaše záda a také pro celé tělo.

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Chcem tehličky na bruchu! ako začať?Chci bary na břicho! Jak začít?

Postupné změny v jejich stravovacích návyků přinese za pár týdnů, viditelné změny.

Všestranný angličák zaručí telu skvelé výsledkyUniverzální angličák, aby se tělo se skvělými výsledky

Angličák je rutina, která vám pomůže posílit břicho, hýždě, stehna a dokonce i paže.

Zhybmi na hrazde k sexi chrbtuZhybmi na hrazdě na sexy zpět

Nejlepší a určitě také nejvíce základních cvikom na získání natažená záda jsou zhyby na hrazdě.

Napsat komentář