Squat je náročné, ale účinné

Dřep vždy byl, je a bude perfektní cvikom. Nicméně, mnoho lidí to jen s radostí nevykonává, protože to je docela obtížné.

Hlavní výhody drepov

Díky drepom neposilníte pouze kvadricepsy, ale také lýtka, hýždě, hluboký stabilizační systém a břicha. Chudnutím s aerobní cvičení a vhodné diety, i když schudnete tuku, ale zadek zůstává padnutý a ploché. To určitě není sen, ani jedna žena.

Jak provést základní squat?

Pokrčte kolena mírně predkloňte udělat dřep. Hloubka dřepu je závislá na své možnosti, ale platí pravidlo, že je squat hlubší, je to náročnější a také efektivnější. Při pohybu nahoru, nikdy neodrážajte. Pohyb musí být plynulý.

Zdroj video: www.youtube.com

Účinnější variant drepov

  • Sumo dřepy – dát nohy od sebe na šířku o něco více než je šířka ramen. Tip polohy do polohy 45 stupňů od paty a udělat dřep.
  • Dřep s výskokom – z dřepu se odrazte a skočte s natiahnutými nohy. Pak dopadnite zpět do dřepu. Při výskoku můžete také pomoci tím, že švihom ruce.
  • Squat v životě – klesnite do dřepu a v této poloze se snaží vydržet tak dlouho, jak je to možné.
  • Dřep s zvedání nohou na boky – udělat klasický dřep a zvednout, zvedněte nohy střídavě na boky.
  • Dřep s výtlakem dumbells – chytit do obou rukou činky a zvedněte ramena. Po postavení tlačit činky až ke stropu. Pak se vraťte zpátky na ramena a znovu proveďte dřep.

Před každým tréninkem, strečink dynamický a po cvičení statický.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako cvičiť na letnej dovolenke?Jak cvičení na letní dovolenou?

Toto školení nebude trvat moc času a bude vás udrží v kondici.

Mám veľkú nadváhu. ako začať s cvičením?Jsem velmi obézní. Jak začít s cvičením?

Lidé, kteří trpí nadváhou nebo obezitou, by měli upravit své stravovací plán a začít s fyzickou aktivitou.

Na čo je dobré vytáčanie so záťažou v sede?Co je dobré ciferník s zatížení v sedě?

Kdo by nechtěl mít během horkých letních viditelné břišní svaly a břicho, které je dostatečně zesílené?

Napsat komentář