Strečingové cvičení pro nohy

Na standardní strečink po tréninku vám bude stačit snížit svalové napětí dobu asi 15-20 sekund na každé cvičení. Cvičení vás nesmí v žádném případě nést platnost.

Strečink slouží výhradně k přenosu tělo do klidové fáze a do fáze relaxace. Počáteční pocit napětí by s postupující čas dovolí. Bolest, kterou by se neměli cítit v každém fáze cvičení.

Před tréninkem nohou je velmi vhodné provést krátké rozchodenie pasu nahoru a dynamický strečink jako krúženie v kyčelního a kolenního kloubu, a tak na Statický strečink provádět vždy po tréninku.

Statický strečink Strečink na tele Cvičení (1)

Straně najít podporu ve výši ruce na zdi a úrokovou pozici jako při vykročení. Nohy jsou vzájemné paralelní. Přední koleno je ohnuté, zadní je aktivně protáhl, takže přímka od ramen až k patě. Tělo je v tomto praxe, naklonil jen tolik, že zadní pata nezdvíhala polštářky.

Strečing nohy 1

Strečink na přední straně stehen – kvadricepsy Cvičení (2)

S jednou rukou, najít podporu na stěny a stát na jedné noze. Stojící noha by měla být pevně, druhou nohu, pak utáhněte rukou na zadek. V této praxi, je velmi důležité, aby pánev a páteř je stabilizována vnitřní svalové a že vaše tělo neotáčalo. Zadek by měl být úsek a v každém případě, nelze přepnout do kříže.

Strečing nohy 2

Cvičení (3)

Podobně jako výše uvedené cvičení může být provedeno vleže na břiše.

Strečing nohy 3

Protažení na zadní straně stehna – hamstringy a zadek Cvičení (4)

V sedu s nohama u sebe, přepněte kolena a tlačit je na podložku. S výdychom pomalu s rovnou páteří predkláňajte a hrudníku tisk na kolena.

Strečing nohy 4

Cvičení (5)

V výpade vbok jít do dřepu. Paty stejné nohy, musí být celý povrch země.

Strečing nohy 5

Cvičení (6)

V výpade vpřed, pohyb zadní nohy zpět další a najít podporu pro tip. Zadní nohy tlačit k zemi.

Strečing nohy 6

Cvičení (7)

Lehněte si na podložku. Zvedněte jednu z nohou možná trochu tím, že kolmo nad tělo a pochopit, s rukama v oblasti lýtka. Nohu pak priťahujte na horní polovinu těla, dokud začnete cítit napětí.

Strečing nohy 7

Protažení vnitřní svaly stehen – adduktory Rutinní (8)

Posaďte se na zem a co nejvíce roznožte. S výdychom otáčet trup a pomalu predkláňajte na jedné noze. Snažte se chytit: nebo pěšky.

Strečing nohy 8

Rutinní (9)

Sedět na podlaze s největší roznožením. S výdychom snažit co nejvíce předklonit dopředu. Záda musí být vystretý.

Strečing nohy 9aStrečing nohy 9b

Protažení vnější svaly stehen – abduktory Rutinní (10)

V sedě může najít podporu v samotných nohou, a nohy natáhnout dál od těla. Ruce uchopit priehlavky a lokty jsou opierajte na kolena. Proti odporu loket po dobu asi deseti sekund, se snaží přinést kolena k sobě. Během následujících vydání tlačit ruce jednu o pár centimetrů, kolena od sebe, aniž by museli pérovali. Dosáhnout počáteční pozici s širokou rozevřené nohy. Tato protahovací cvičení je velmi účinné, ale není bez nebezpečí, a proto budete muset provést velmi pečlivě.

Strečing nohy 10

Strečingové cvičení, které predvádzala instruktor Lea Grančič byly střílet v prostorách Fitness a wellness v Bratislavě – TĚLO Energií Klubu. Můžete si najít více informací na www.body.sk.

Doporučujeme, abyste si přečetli: Protáhnout svaly před tréninkem. Zkuste dynamický strečink!

Napsat komentář