Super cvičení pro sexy břicho

Kromě cvičení náročné na přímý břišní sval je velmi prospěšné provádět aerobní cvičení.

Pokud jste se rozhodli začít vyřezávat své bříško, velmi dobrá volba je, samozřejmě, cvičení. Poznámka, nicméně, že cvičení je pouze přibližně 20% až 30% úspěchu. Druhá se skládá z pestré vyvážené stravy, bez kterých se v žádném případě dosáhnout.

Co cvičení provádět, aby se dosáhlo dříve tažené koule?

Kromě cvičení náročné přímý břišní sval (skracovačky, nůžky…), to je velmi výhodné provádět aerobní cvičení (běh, jízda na kole, cvičení…)

Pokud nemáte čas navštěvovat posilovnu, tam je velmi dobrá možnost, jak mohou být výše uvedené cvičení provádět i v pohodlí vašeho domova. Jen se Gymbite Wonder Core Smart.

Pomocí Gymbit Wonder Core Smart můžete udělat :

  • anaerobní cvičení na břicho – nůžky
  • aerobní cvičení – šlapání (cyklistika cvičení)

Jak správně nosit nůžky

Lehněte si na podložku, zatímco zadní nechat podložku a chodidla si místo v oblasti achiloviek na booster. Pak střídavě stisknutím každého z ramen těžké a udělat pohyb, jako kdyby jste měli vertikální strihali nohy (tj. jedna noha je na zemi a druhý pozdvihnutá, a tento pohyb střídavě mění).

Tato rutina doporučuji provést formou HIIT. Odcvičte 8 cykly, jeden cyklus se skládá z 60 sekund aktivní cvičení a 30 sekund odpočinku.

Jak správně provádět šlapání

Posaďte se na židli a nohy si položte na ramena těžký. Zatlačte jednu a pak druhou nohu na zem, jako kdyby jste seděli na kole a šliapali. Toto cvičení provádět v délce 20 minut po předchozím cvičení.

Toto školení vám pomůže zpevnit střed těla, vybudovat silnější břišní svaly a zlepší vaši schopnost lépe spalovat kalorie.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Tréning vo dvojiciŠkolení v tandemu

Pamatujte si, kolikrát jste již cvičení, vynechal jen proto, že chcete.

3 najväčšie mýty, ktoré panujú o cvičení vo fitcentre3 největší mýty, které tam na cvičení ve fitness centru

S cvičením se účinek procesu má stále mnoho žen problémy. Existuje několik různých mýtů, z nichž im nahánět strach.

Dvíhanie bedier na fitlopteZvedání boku na fitlopte

Toto cvičení je velmi vhodný pro každého, kdo chce posílit a vyformovať sedací svaly.

Napsat komentář