Tabata trénink pro spalování slavnostní hořák

Tam je vyhovárať, že během svátků je tělocvična zavřená. Si můžete zacvičit i doma, a to i jen na krátkou dobu 4 minut. Tento typ tréninku je nazýván tabata.

Tabata

To je druh anaerobní cvičení, které trvá 4 minuty a 20 sekund se cvičí v maximální tepové frekvenci a 10 sekund odpočinku. Řekl cyklu se provádí 8 krát. Velkou výhodou tohoto cvičení je, že to je anaerobní trénink. Výhodou je, že tělo spaluje kalorie 24 až 36 hodin po tréninku. Tento trénink je poměrně náročný, a proto doporučuji provádět maximálně 3 krát týdně.

Proč tabata je tak efektivní pro spalování tuků?

Odcvičením tabaty, stejně jako v jiných intervalový trénink, budete zvýšit rychlost metabolismu zvýšením potréningová spotřeba kyslíku po dobu asi 48 hodin od skončení cvičení. Což znamená, že vaše tělo bude spalovat tuky se správnou stravou a také dlouho po opuštění posilovny.

Příklad tabata cvičení doma

Školení může být provedeno pomocí jediného cvičení, jako je skákání na švihadle, dřepy, běh na místě, angličáky, nebo tím, že kombinuje několik cvičení.

Příklad použití jednoho praxi Hula-hop

Víření můžete formovat břicho, stehna, a ze zkušenosti zjistit, že houpačka může být nejen na pásu, ale také na nohou a rukou.

Skákání na švihadle

Skákat můžete na jedné noze nebo obě nohy současně. Navzdory skutečnosti, že to vypadá jednoduše, otázka je jednoduchá, není. Jde na svůj oblíbený plátek činnost elitních atletů.

První příklad tabata cvičení Trénink se skládá ze 4 cvičení, které budete provádět 2-krát

  • Sprint na místě
  • Dřepy s výskokom
  • Kliky
  • Angličáky

Jíst vhodné spalování tuků

Pokud jde o jíst spalování tuků, velmi důležité je jíst maximálně 1,5 hodiny po tréninku. Před tréninkem byste se měli vyvarovat jednoduchých sacharidom, protože to je tyto látky vyvolávají sekreci inzulínu, který pak blokuje spalování tuků. Jednoduché sacharidom je, samozřejmě, nejlepší se vyhnout v průběhu celého dne. Když si musí vzít něco sladkého, zaměřit se na ovoce nebo sladidla na přírodní bázi.

Spalování tuku je nezbytný a přiměřený příjem živin tak, aby vaše tělo bylo schopné fungovat bez problémů. Což znamená, že adekvátní příjem bílkovin, polysacharidů a nenasycené tuky.

Druhý příklad, tabata trénink Trénink se skládá ze 4 cvičení, které budete provádět 2-krát

  • Skákání na švihadle
  • Boxovanie před zrcadlem (stínování)
  • Dřepy
  • Reverzní skracovačky

Doporučujeme, abyste si přečetli: Tabata trénink pro ty, kteří bojují s časem Zdroj video: www.youtube.com

Napsat komentář