Tipy na oživení vody a hydrataci dodává v létě

Je čistá voda, nejlepší způsob, jak doplnit tělu tekutiny, nebo může být pitný režim zpestřit, stejně jako jiné nápoje, které naše zdraví prospejú?

Pitný režim by se měl skládat hlavně z čisté vody. Mnozí odborníci dávají přednost, nicméně, předtím, než voda z vodovodního kohoutku pitná kojenecká nebo filtrovaná voda, a to je hlavně kvůli tomu, že pitná voda obsahuje velké množství chlóru, ale i dalších látek. Objektivně však můžeme říct, že kvalita vody na Slovensku je v porovnání s ostatními zeměmi na dobré úrovni, tak to je fyzicky non-škodlivé. O tom svědčí skutečnost, že více než 82 % zdrojů pitné vody ve SLOVENSKÉ republice se skládá z podzemních vod, který je považován za nejvyšší kvalitu zdroje vody. Kromě toho jsme pravidelně provádět kontrolu kvality pitné vody a její bezpečnosti, a posouzení 82 rozdílných ukazatelů kvality.

Pozor na množství

Denně bychom měli vypít zhruba 0,4 dcl vody na každých započatých 10 kg hmotnosti. Samozřejmě, v létě teplo a intenzivní pocení, to může být i více. Pít průběžně po celý den. Pro pitnou zdravě může být označen takový, že jsme se zastavili během dne cítit žízeň. Žízeň je signál, že tělo tekutiny chybí.

To, co může být pitný režim v létě, jak diverzifikovat?

Kromě pitné vody jsme denní příjem tekutin doplnit bylina čajmi, minerální vody, riedenými ovocnými a zeleninovými džusy.

Bylinné čaje

Vhodnou volbou dát vodu a hydratace dodává v létě jsou bylinné čaje, ale je třeba věnovat pozornost na dvě důležité skutečnosti – vyberte si vhodné bylinky a dodržovat způsob přípravy čaje. V ideálním případě, pokud máme k dispozici čerstvé bylinky nebo kvalitní sypané čaje. Bylinky si můžeme vybrat podle preferencí. V létě mohou být dobrou volbou osvěžující máty nebo čaj rooibos. Naopak, péče by měla být dát na bylinky s diuretickými účinky, jako je bříza, fenykl, chmel, kopřivy, pampelišky, praslička, silný zelený nebo černý čaj atd.

Minerální vody

Během léta můžeme doplnit vodu a hydratace dodává použít také na minerální vody. Volíme ty, které jsou určeny pro každodenní pití. Jeden z nich je minerální voda Budiš, který dodává do těla minerály, včetně vápníku, které zabraňují osteoporóze. Kromě toho, že podporuje činnost ledvin, trávení a také je účinný při alergické onemocnění dýchacího aparátu. Při pití minerální vody, musíme se řídit pravidlem, že minerální voda by neměla tvořit více než 30 % z celkové vody a hydrataci zásoby. Samozřejmě, že jsme se vyhnout sladeným minerálních vod, ve kterém se nachází množství cukru. V jednu 1,5 litrovou láhev je často ekvivalentní 8 – 10 kostek cukru!

Riedené ovocné a zeleninové šťávy

Zanevrieť v rámci tekutiny není třeba ani ovocné a zeleninové šťávy. Nicméně, a to zejména s ovocné šťávy, budete muset dávat pozor na obsah kalorií, která by měla být počítána do denního příjmu energie. Ovocné džusy je vhodné ředit s čistou vodou v poměru 1:2.

Zdroj foto: unsplash.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

4 minerály, ktoré v lete naše telo potrebuje4 minerály, které se v létě naše tělo potřebuje

Během horkých dnů je hodně potíme, a proto tělo potřebuje dopřát nejen voda, ale i potřebné minerální látky.

Prejavy dehydratácie a tipy, ako sa jej vyhnúťProjevy dehydratace a tipy, jak se jí vyhnout

Dehydratace organismu je v létě poměrně časté. Jak se to projevuje a jak jeho zabránit?

Leto je tu! precvičte svoje telo s programami aquafitnesLéto je tady! Praxe vaše tělo s programy, aquafitnes

Cvičení na zemi bylo dost. Teď je tu nový fitness možnost – dát své tělo v bazénu!

Napsat komentář