Tipy na to, jak si kostky na břiše

Myslím, že každý sní o dobře vyvinuté břišní svaly, a tzv. sixpacku.

Dosažení tohoto snu, nicméně, to není tak snadné a vyžaduje dodržování řady faktorů.

Faktory nutné k dosažení "kostky" na břiše Motivace

V první řadě, nastavte svůj cíl a motivujte nápady, jak si hezky vypadat. Vždy, když se vám nebude chtít jít cvičit nebo si chcete zkazit stravovací plán, pripomínajte váš cíl, a vše, co musíte dosáhnout nabízeny.

Deska

V jídelníčku budete muset vzdát maškŕt a zaměřte se na zvýšený příjem bílkovin a nižší příjem sacharidů a tuků.

Silový trénink

Abych byl upřímný, trénink břicha sám o sobě nemá tak významný vliv na to, zda vaše kostky bude vidět nebo ne, ale určitě to bude dosáhnout silnější břišní svaly a naberiete, stejně jako jejich objem. Kromě toho díky cvičení, budete spalovat další část tuků. Tam je, nicméně, nepřehánějte. Dvě až tři sezení týdně jsou dostačující.

Vhodnou volbou je používání zařízení pro cvičení Gymbit Wonder Core Smart. Jde o posilovací přístroj, který dokonale precvičíte přímé a šikmé břišní svaly, všechny svaly tělesného jádra a jiné části těla (hrudník, ramena, paže, nohy). Břišní svaly nicméně, napriamo praxi, i když dělat jiné cvičení, například, když drepoch. Obecně platí, že čím více svalů máte, tím rychlejší je váš metabolismus. Kromě toho, po cvičení tělo potřebuje energii dokonce i pro regeneraci, a tak vyžaduje energii navíc, což je opět získává z tuků.

Aerobní trénink

Sportovní, že zrychluje tep, dobrá věc pro nejen vaše srdce, ale také velmi dobře působí na spalování tuků. Trénink by měl trvat maximálně 40 minut a je vhodné provádět třikrát týdně. Nejlepší frekvenci pro spalování tuků je, když budete udržovat vaše pulzovú sazbu na 75 % vaší maximální pulzovej frekvence.

Vhodné pulzovú frekvence pro spalování tuků výpočet snadno podle následujícího vzorce:

  • (220 – váš věk) x 0,75

Doplňky

Hodně lidí jde do doplňků výživy, aniž by s ohledem na předchozí faktory. Nicméně, pokud máte vyřešeny a disciplinovaný, můžete sledovat, můžete doplňky stravy pomáhají vytúženým kockám.

Kromě vitaminových doplňků vzniká, jako je vitamin C, je dobré sáhnout po spaľovačoch tuku. Tam je více než jeden druh, ale nejúčinnější jsou považovány za termogenické na základě synefrin a kofein.

Zdroj: PR

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Cvičebné pomôcky na posilnenie bruchaCvičení zařízení pro posilování břišních

Trénink břicha je velmi důležité rozvíjet břišní svaly, i když 80 % úspěchu tvoří správně jíst.

Čo sa stane, keď nebudeme posilňovať brušné svaly?Co se stane, když nebudeme posilovat břišní svaly?

Břišní svaly patří mezi nejčastější posilňovanú svalové parta, po tom všem, pěkně vyrysované břicho je impozantní pro ženy a muže.

10-minútový tréning na brucho10 minut kruhu cvičení pro břicho

Na kole tréninkový míč máte 10 minut, a tak se snaží dát si maximální.

Napsat komentář