Tipy na to, jak zůstat dokonale hydratované

Lidské tělo je z velké části skládá z vody. To je naprosto zásadní pro život a pro zachování hydratace.

Díky ní a mají lepší fyzickou a psychickou výkonnost. Pro správné fungování organismu je proto velmi důležité dodržovat pitný režim. Lidské tělo denně ztrácí asi 2,5 l vody. Ať už tím, pocení, dýchání nebo přírodní vylučovaním.

Nedostatek tekutin v těle způsobuje širokou škálu zdravotních komplikací: hustne krvi, snižuje krevní tlak a vede k nedostatečné zásobování buněk kyslíkem. To může způsobit bolesti hlavy, únava a ztráta koncentrace. A to je, samozřejmě, chcete, aby se zabránilo, že ano?

Co je důležité, je proto pravidelný příjem tekutin. Doporučená denní dávka je 2 až 3 l vody, nejlépe rozdělit do menších dávek po celý den. Pocit žízně je prvním signálem dehydratace. V ideálním státě by bylo, aby pocit žízně, nebo se vyhnout.

To je důvod, proč jsme se přinést několik důležitých tipů, jak zůstat hydratované po celý den.

1. Nepotlačujte pocit žízně

Pokud jste smädní, takže čím dříve napite vody. To nemá smysl, aby jste potláčali potřebu pít a bylo odloženo na pozdější datum. Takže jsi změnila od posledního a jediné, co vám soustředit se na je, že budete muset vydržet, protože se už-už jdete pít. Zbavit se nepříjemného pocitu a stále minerálku Budiš.

2. Vyhněte se všem sladeným nápoje, káva a alkohol

Tyto nápoje nedělají dobrotu. Spíše, jste na poškození. Nemůže být tělo s potřebnou hydrataci, a dokonce i tak, po tom všem, nakonec budete chtít napít :).

3. Snažte se pít pravidelně a v malých dávkách v průběhu dne

Začít ráno připravila sklenici vody, a v tomto trendu pokračovat po celý den. Láhev s sebou kamkoli jdete a plnou sklenici vody na stole. Plný znamená, že jakmile je vody dostatek pitné vody obecně, tak si to zase naplno. Vyhněte se to, takže můžete vodu zmínil až ve večerních hodinách a pít 2 litry za noc…

4. Naučte se pravidelně přijímat tekutiny v různých vhodných forem

Těmi jsou především voda a minerální voda. Nejvíce vás hydratují a nejjednodušší je tělem přijata. Pokud jste na ně byli zvyklí, zkuste přidat je do "stravy" postupně, a pak jít jen na nich.

5. Ve sportu je nutné, aby příjem vody zvýšit

Nedostatek vody snižuje sportovní výkon. A nejen to. Při sportu tělo využívá a vyplaví více tekutin než normálně během dne. Tak do něj ty tekutiny, které jste měl v té době více dodat.

6. Zajistit přístup k vodě po celý den, např. ve škole, v práci, doma…

Dejte si příštích pár dní záviset na tom, jak se na tebe s sebou všude nosil minerálku Budiš, které vám dokonale hydratuje. Udržet vodu stále ve velké sklenici před sebou. Ať už jste doma nebo v práci. Skutečnost, že jste stále vidět, tak to také přirozeně siahnete a budete tedy doplňovat tekutiny, ani nevíš jak.

Takže začít dnes, ty?

Zdroj foto: pixabay.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Schudnete viac z jabĺk alebo hrušiek?Schudnete více jablka nebo hrušky?

Ve stravě často preferují jablka. Nicméně, je to správné?

7 pochúťok, ktoré sú bohaté na draslík7 pochoutky, které jsou bohaté na draslík

Věděli jste, že draslík podporuje přeměnu krevního cukru na glykogen a pomáhá odstranit toxiny z našeho těla?

Diétne smoothies pre hladošovDieta smoothies pro hladošov

Jste již alergická na slovo dieta a pokaždé, když to slyším, tak si naskočia zimomriavky? Co když existuje řešení mnohem jednodušší?

Autor článku janka@chytrackova.skJanka Chytráčková

Mám rád chutné jídlo. Tečka. Je to láska na celý život a nestydím se za to 🙂 Jsem Ambasádorka nadace Jamie Oliver na Slovensku. Byl jsem organizování celosvětové oslavy zdravé a chutné jídlo k Food revolution day. A můžete mě vidět i na Gurmánské feste, které jsem otevřená na Hlavním pódiu. Jsem přesvědčen, že díky zdravé stravování a cvičení může být každá žena krásná a sebevědomá. Klikněte na mé stránce a zjistěte, jak vám mohu pomoci s budování vaší osobní značky. Že se vám tato show byla vynikající. Protože si zasloužíte. http://www.jankachytrackova.sk Další články od autora

Napsat komentář