To, co chyb se vyvarovat po tréninku

Příjem živin po tréninku je velmi důležité. Doba po tréninku je asi nejlepší čas, kdy můžete své tělo dát to, co potřebuje a co využije pro jejich rekonstrukci nebo růst. K zajištění co nejlepší efekt po tréninku, obecně, by se měla jídla po tréninku obsahují kolem 400 kcal.

Samozřejmě, tam jsou kalorií kalorií. Soustředit se proto na kvalitu. Složení této potraviny by měla být v poměru 2:1 do 3:1(sacharidy : bílkoviny). Tuk je spíše v tomto období vyhnout, prodloužit vstřebávání jiných živin a to způsobuje pomalejší nástup anabolizmu.

Hlavní chyby, po školení

Po těžkém tréninku, správné odměňování

Pro těžký trénink v posilovně si spálil více než 500 kalorií. V takovém případě, budete určitě sami vynikající pocit, a to často tak dobré, že po tréninku budete dostávat velké množství nezdravých potravin. Myslíte si, že si můžete dopřát ve velké porce různých jídel, protože jste v posilovně hodně vypotili. V tomto případě, nicméně, nemůžete očekávat, že měřidlo váhy kapky. Po tréninku je důležité přijmout přiměřené množství bílkovin a sacharidů.

Po tréninku bez jídla

Velká chyba je také nedoplniť energetických zásob po tréninku. Hodně lidí si myslí, že pokud po cvičení nebude jíst, ztrácí váhu. Pravdou však je, že pokud po cvičení vás nebude jíst, nebude vytvoření svalové hmoty, která pomáhá spalovat tuk, a tak nebudete ztrácet váhu. Pokud jste ztratili znatelně, takže pouze ze svalové hmoty. To je velmi nevýhodné, aby hladovět po tréninku, protože později stejně s hodně, ale tělo v tomto případě, to živiny ve formě tuků (tuky představují zásobu energie – tělo má strach z hladovění, a proto, obdržel dieta po hladovaní okamžitě uloží do zásob).

Čeho se vyvarovat po tréninku?

Pečivo a bílý chléb

Chléb není nejlepší volba. Zejména, pokud dáváte přednost chutné, křupavý bílý chléb a pečivo. Když už, dejte si raději malý kousek celozrnný chléb se šunkou. Bílý chléb a pečivu vyhnout svařování.

Mléčná čokoláda

Mléko čokoláda je také nevhodné jídlo po tréninku. Obsahuje množství tuku. Tuků, blok vstřebávání bílkovin, což je po tréninku velmi vhodné.

Syrové zeleniny

Všude je psáno, že máte denně jíst velké množství zeleniny a ovoce. Ale po cvičení je syrová zelenina nevhodný kandidát. Po cvičení tělo potřebuje k regeneraci a syrové zeleniny nemá dostatek nutričních látek.

Napsat komentář