To je dobrý nápad nahradit židli za fitloptu?

V současné době je stále velký hit nahradí kancelářská židle pro fitlopty.

Již z hlediska relaci je to velmi dobrá činnost, která je vhodná preference. Nicméně, zatímco sedí na fitlopte je pravděpodobné, že bude zahrnovat celou škálu svalů, které jsou nutné, aby vám z míče, zatímco sedí na podzim. To zní skvěle, že? Nicméně, to má své mouchy!

Co by to mělo přesně být pozitivní aspekt sedí na fitlopte

Myšlenka sedí na míči namísto židle office je založen na skutečnosti, že pro stabilitu, je nutné aktivovat svaly trupu a také nohy, čímž se zvyšuje základní sílu a zlepšuje držení těla. Další plus by mohlo být spalování kalorií, protože v případě, že stabilizace zahrnuje core – středu těla, je pro to, aby se energie, které tělo získává z tuků.

Negativy sedí na fitlopte

Na druhou stranu, tam jsou také negativy sedí na fitlopte. Páteř musí být stále rovně, svaly stále pracují, a to znamená pro tělo, pouze pozitivní účinky. Po delším sezení na míč, takže můžete začít cítit bolest, protože to stále, i když nevědomě, cvičení a tělo nemá kdy odpočívat.

Co je tedy nejlepší volba?

Podle mě by si měl cvičení lepší odejít do tělocvičny. Mnohem lepší řešení je výběr vhodné ergonomické židle a alespoň 5 až 6 krát za práci, čas k vybudování to, aby proklouznout, nebo se projít. Pokud již máte velmi chtějí míč do míst během pracovní doby podílí, tak by jste měl mít s židli, aby jim střídat po hodině.

Jak posílit centrum těla, aby cvičení?

  • prkno – 3 x do selhání
  • boční prkno – provedení pro 60 sekund na každé straně 3 krát
  • panvový most – 3 série, 15 opakování
  • horolezec – 3 série po 60 sekundách
  • Ruské merry-go-round – 3 série po 60 sekundách

Toto školení pak každý druhý den a věřte mi, že fitloptu v práci nemusí.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Negatívne opakovania na zväčšenie sily a objemuNegativní opakování pro zvětšení síly a objemu

Když negativní opakovaniach využívá skutečnosti, že při brzdění (negativní) fáze opakování můžete spustit větší zatížení, jak vytisknout zpět.

Panvový most – cvik (nielen) pre dokonalý zadokPanvový most – rutina (nejen) pro dokonalý zadek

Hýždě a stehna jsou společně s bříškem, aby partiám, s nimiž jsou ženy šťastné.

Ako zostaviť tréningový plán v posilňovni pre pokročilýchJak nastavit plán cvičení v posilovně pro začátečníky

To je velmi dobré, pokud máte obavy o problémy spojené s počáteční fázi posilování.

Napsat komentář