Útok na prsa – pevné a sexy prsa díky cvičení

I když je velikost prsou určen geneticky, jejich síla a vzhled může být lepší. Stačí provést několik jednoduchých cvičení.

Nejčastější chyby, které způsobují snížení pevnosti prsou:

  • špatné držení těla
  • málo pohybu
  • opalování nahoře bez
  • koupání v horké vodě

Od prsa se skládá hlavně z tukové (tukové) tkáně, může rychlé hubnutí, protože jim ochabnutie. Proto je důležité, aby nepodľahnúť diétam, ale vsadil na správnou, vyváženou stravu s spravedlivý podíl bílkovin, sacharidů, tuků, vitamínů a minerálů.

Velmi důležité je použití sportovní podprsenku během cvičení

Pokud prsiam není během cvičení za předpokladu dostatečné podpory, takže pohybovat nejen shora dolů, ale také do boků. Proto byste měli v jakékoliv sportovní činnosti, by měli nosit sportovní podprsenku ve správné velikosti a odpovídající kvalitě. Podprsenka by měla dobře sedět, protože jen tímto způsobem bude cvičení bezpečné a pohodlné.

Nejlepší cvičení pro prsu Kliky

Kliky představují základní cvičení pro zpevnění prsní sval, ale i na zbytek těla. Během cvičení je důležité udržovat tělo v jedné rovině a břišní svaly musí být zpevněné. Ruku si dejte pod ramena na šířku o něco více než je šířka ramen, prsty směřující dopředu. Při otevření zavazadlového prostoru těla do spodní polohy, je třeba vzít dech a ztuhnout. Pohyb spouštění těla se zastaví v okamžiku, kdy prsa jemně dotknout podložky. V tuto chvíli přichází fáze návratu do výchozí polohy. V dolní poloze se nemusíte čekat, ale dynamická práce paží k návratu na podporu příjemce může být oblečen lhaní. Re-move top je dokončena v okamžiku, kdy lokty zase přešel. Po krátké přestávce, pak udělat další opakování.

  • Pokud nevládzete provádět základní typ kľukov, je uvedeno výše, kľaknite si na kolena a udělat jim to tak.
  • Ještě jednodušší variantou jsou páku ve zdi. Stát čelem ke zdi a na úrovni ramen ji najít podporu. Pomalým pohybem krčte lokty a približujte trupu, které musí být během celého cvičení zůstávají rovné a pevné.

Mačkání koulí

V tomto cvičení, můžete použít libovolný míč. Ruce spojte před hrudníkem a mezi dlaně, aby se zasadila míč, který se vás snaží zatlačit. Je důležité držet lokty ve vzduchu v jedné rovině.

Rozpažovanie v ležící pozici

Lehněte si na záda, nejlépe na fitloptu, lavičce, nebo dokonce na zemi. Do rukou si vzít buď činky, nebo láhev vody. Rozpažte natažené ruce a predpažujte před vámi.

Všechny cvičení sledovat čtyři série 15 až 20 opakováních. Samozřejmě, před a po cvičení, prsu je důležité provádět strečink, který bude chránit vás před zraněním.

Zdroj foto: goodfon.su Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

5 cvikov pre dokonalé prsia5 cvičení (nejen) pro dokonalá prsa

Může to znít jako klišé, ale i tady platí, že nezáleží na množství, ale kvalitu.

Ako si vybrať správnu športovú podprsenku?Jak vybrat správnou sportovní podprsenku?

Nosit správnou podprsenku pro sport, je stejně důležité jako výběr správné sportovní obuvi.

Poznáte cviky, ktoré vám pomôžu získať pevné prsia?Cvičení, které vám pomohou získat pevné prsa

Vliv na velikost prsou se přirozenou cestou je nemožné.

Napsat komentář