Trenér vysvětluje, jak to bude vypadat příprava na 10 km běhu

Simon bude trénovat běžců a pomáhat jim při zdolávaní desaťkilometrovej trati. Přidat vás! To vás naučí správně běhat, jíst a navíc vás a motivuje vás.

Na role obou Simon je velmi spokojen. "Mám rada setkání se super lidmi a pracovat s nimi, když je vidět, že jejich běh baví. Dívky jsou dokonale motivovaní a angažovaní," říká Simon. Školení musí být podle ní smysl a pokrok. Holky budou mít aspoň jednou týdně interval a tempový trénink. Simon se na to, že mají správnou techniku běhu, aby se jim to behalo jednodušší, pohodlnější a úspornější. "Bude potřebovat trochu disciplíny, ale stále mám ve skutečnosti chtěl zanechat pozitivní náladu a radost z pohybu," dodává Simon.

Jak bude školení

Školení bude probíhat společně každé úterý a čtvrtek. "Kromě toho, v pátek budeme chodit s holkama na tartan do Retra, kde jsme se vlna time lapse školení," dodává Simon. Přes víkendy, kdy si všichni najdou společný čas, plánované delší běhy. Školení bude vždy zahrnuta rozcvička, běžecká abeceda, a na konci strečink.

Vzdělávání není omezeno na žádnou cenu

"To je pro mě důležité vědět, jaké jsou jejich pocity z běhu. Nebo pocit únavy, bolesti, nebo máte v práci stres nebo jiné problémy, které může vzdělávání ovlivnit. Podle toho, pak víme, výcvik i zcela změnit. Sport musí být přísný sám se sebou, ale také vědět, kdy být zvoľniť, zmírnění, nebo něco změnit," podotýká trenér.

Začátečníci nebojte se přidat také

Výcvik může zahrnovat i ty, kteří nechodí pravidelně behávať. Trenér Simon rozlišuje mezi rozvíjející se, a mezi pokročilé, který jde na zabehnutie dobře. "Pro ty, kteří nemají soustředit na čas a chcete se o nalezení sebe sama jen těch deset kilometrů, snížit například, složitosti a intenzity tréninku. Také není nutné, běží déle než šest až osm kilometrů. Pokud chcete dát a to bude vaše první desaťkilometrový závod, zažijete množství endorfinů, štěstí a hrdosti, když minete cíl," dodává trenér Simona.

trénerka simona

Začátečníci nemusí mít vůbec strach, nebo pocit nejistoty. Naopak, budete poznávat mnoho nových lidí, udělat něco pro své zdraví, budete mít sami dobrý pocit. Také, budete pohybovat vaše hranice, si vybudovat sebevědomí a prekonávate sebe. Budete moci lépe soustředit, schudnete nebo si váhu udržet.

Správnou techniku je důležité

Díky trénerke, který bude k dispozici zdarma, najdete, co při běhu uděláte chybu. "Každý má svou techniku, která je často velmi obtížné změny a mnohokrát horší výkon. Chyby, ale měli bychom zabránit. Mezi ty nejčastěji, až téměř učebnicové patří například násilné došľap na paty nebo špičky, hrbenie, který ovlivňuje dýchání a zabraňujeme tak dostatečně naplnit plíce vzduchem, prisilné hýbanie celé vaše tělo do stran, špatný úhel ruky nebo ztráta rovnováhy," upozorní Simon. Pomocí jeho rad, naučíte se správnou techniku běhu, což je velmi důležité nejen pro výkon, ale také pro zdraví.

Napsat komentář