Tricepsové extenze nad hlavou

Pro efektivní praxi tricepsov existuje řada cvičení. Jedním z nich jsou také tricepsové extenze nad hlavou.

Tricepsové extenze nad hlavou

Tato rutina velmi dobře působí na dlouhá hlava tricepsu, která zvyšuje objem trojhlavého svalu, a tím celou ruku. Pro jeho realizaci bude stačit pouze na jednu činku (láhev na vodu) a stabilní lavice (židle), na které sedíte. Cvičení je, samozřejmě, být prováděny také ve stoje.

Co svaly jsou v tricepsových extenziách přes hlavu zapojení?

Mezi hlavní zapojené svaly patří tříhlavý sval paže. Je zaťažovaná každé části – vnitřní, vnější a stejně jako dlouhý název. Nejvíce zaťažovanou součástí, nicméně, je dlouhý název, protože ruce jsou drženy nad hlavou.

Správné provedení cviku

Sedět na lavičce tak, že máte tělo ve stabilní poloze (ve svislé poloze trupu). Při provádění pohybu jsou v žádném případě nepredkláňajte a neprovádějte trhavé pohyby. Vypněte hrudník, pohled vyrovnejte přední a zadní udržet ve vzpřímené poloze. Činku uchopte os, zatímco dlaň z vás rozprestrite na vnitřní straně čepele, která je dále od hlavy. Pomocí palců zamknout osu činky, který vytváří zámek, který zajistí větší bezpečnost při držení činky. Činku zvedněte nad hlavu s natiahnutými ruce a potom spusťte činku k zemi, až o 90 stupňů tak, aby vaše lokty jsou na všech nepohnú. Ve spodní pozici musíte zacítiť boot tricepsu a pak se vraťte do výchozí polohy. Pohyb opět provést pouze pomocí předloktí, zatímco nadlaktie zůstává vždy ve stejné poloze.

Když cvičíte, tricepsov myslet na to, že je mnohem lepší cvičit s menší váhou, s vyšším počtem opakování a se 100% technikou. Tricepsové extenze provádět ve třech dávkách po 15 – 20 opakování.

Zdroj video: www.youtube.com

Před každým cvičení doporučuji provádět strečink dynamický a po cvičení statický. Toto cvičení můžete přidat na kruhový trénink, spolu s dalšími cvikmi na celé tělo, nebo přidat další dvě cvičení pro triceps a praxí důkladně pouze tento sval.

Příklad tréninku s zařazení tricepsových extenzií nad hlavou:

  • Kruhový trénink pro celé tělo: kliky, dřepy, tlaky na ramena, príťahy v předklonu, tricepsové extenze nad hlavu, bicepsové vytáhnout.
  • Trénink tricepsu: páka na bradlech, tricepsové extenze nad hlavou, pohybující kladky v pronácii (dlaně jsou otočeny k tělu).

Zdroj foto: unsplash.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Ako sa zbaviť prebytočného tuku a vyrysovať svaly?Jak se zbavit přebytečného tuku a vyrysovať svaly?

Pokud je vaším cílem je tvarování a formování svalů, délka dovednosti kreslení, bude vždy záviset na soulad s dietou a přibývání tuku než strava.

Najefektívnejšie cviky pre ženy na spevnenie celého telaNejvíce efektivní cvičení pro ženy na zpevnění celého těla

Jste vytvořili hezké a pevné tělo, nepotřebujete žádné speciální nářadí.

Negatívne opakovania na zväčšenie sily a objemuNegativní opakování pro zvětšení síly a objemu

Když negativní opakovaniach využívá skutečnosti, že při brzdění (negativní) fáze opakování můžete spustit větší zatížení, jak vytisknout zpět.

Napsat komentář