Tricepsové kliky s Gymbit Wonder Core Smart

Těžké triceps je cílem každého cvičiacej ženy, ale také muži. Nicméně, zatímco ženy chtějí jen po vyrysovaní, muži jsou přitahováni velký objem.

V obou případech, je schopen pomoci Gymbit Wonder Core Smart.

Co je triceps?

Termín se nazývá triceps svalu horní končetiny. Název je odvozen od skutečnosti, že se skládá ze tří hlav. Jeho hlavním úkolem je rozšíření v lakťovom kloubu.

Jak trénovat triceps

Tento sval je, samozřejmě, nejlepší precvičí pomocí viackĺbových cviky: tlaky na úzce, kliky na bradlech. Vhodnou alternativou jsou ale také izolované cviky: francouzský tlak, pohybující kladky, a další.

Viackĺbové cvičení Tlaky na úzce s činka

Lehněte si na rovnou lavici. Činku uchopte klasicky nadhmatom (dlaně směřují od těla), ruce od sebe přibližně na šířku vašich ramen. Uvolněte činku ze stojanů, ruce jsou nataženy nad hrudník. Spusťte činku směrem ke středu dolní části hrudníku do hloubky cca 5 až 10 cm nad hrudník. Když osa činka dostane do té pozice, změnit směr pohybu a tlačit činku opět nahoru.

Páka na bradlech

Během cvičení těla, vzpřímený a pohled směřuje dopředu. Lokty jsou rovnoběžné s vaším tělem, a měl by tak zůstat během celého cvičení. Nohy jsou ohnuté a já doporučuji, abyste přes ně. Pomalé kontrolované pohyby se dostat do nejnižší polohy a bez přerušení vracajte zpět do vzporu na bradlech. Pohyb směrem dolů je pomalejší (aby se zabránilo zranění na ruce) a více dynamičtější.

Izolované cvičení Francouzský tlak vleže

Vleže na zádech na lavici, drží nad sebou v napjatých pažích velkou činku nadhmatom. Činka začnete ohýbání paže v loktech k lavici těsně za hlavu. Pohyb nahoru končí, se tvořil v lakti, v žádném případě ne pohybem v rameni. Nadlaktie by měl být celou dobu, naklonil mírně hlavu a lokty nemusí být rozbiehať do stran.

Ke stažení kladky

Stát čelem do válečku a pochopit rovné, krátké konzoly užší nadhmatom (ruce přibližně 10 až 15 cm od sebe). Stojí přímo pod kladkou. Začínajte s přidržovačem na úrovni prsou, lokty mějte na stranách hrudníku a tělo v mírném předklonu. Platnost tricepsov stiskněte držák dolů, ale pohybovat pouze předloktí. V dolní poloze jsou paže natažené a tricepsy v plné kontrakce.

Gymbit Wonder Core Smart, když jste cvičení, tricepsov

Toto zařízení vám také pomůže precvičení tricepsových svalů, pokud nemáte přístup do posilovny. Jeho velkou výhodou je, že svaly se zapojily, jako když stisknete, jakož i k uvolnění svalů, a proto stačí pouze provést poloviční počet opakování. Velmi vhodný cvikom jsou tricepsové kliky. Design je velmi jednoduchý. Sedět na Gymbit tak, že pomocí zbytek, budete moci střídavě tlačit do podlahy, která představuje kvalitní alternativu kľukov na lavičce.

Velmi dobrou možností je provést 3 až 4 série po 12 až 15 opakováních, protože tyto svaly musí být správné krevní oběh. Jen to cvičení nejvíce pomáhá tricepsovým svalom, zda pouze v jejich tuhnutí, nebo růst.

Zdroj foto: goodfon.su

Chcete vědět více? Navštivte sekci Schudni s Evelyn.

evelyn nl i

Zdroj: PR

Napsat komentář