Trénink břišních a vliv stravy na břišní svaly

Také jste naleteli zázrak pilulkám, který slíbil, že zázračný úbytek centimetrů v oblasti břicha? Cvičil jste do odpadnutí cvičení na břišní svaly, ale bez úspěchu? Pak jistě víte, že to je nemožné pro vás ztratit tuk pouze v jedné konkrétní oblasti těla (samozřejmě, kromě metod liposukce). Známe recept, jak to bude fungovat!

Štíhlé a vytrénované břicho je výsledkem správné stravy a výběr vhodných cvičení. To vyžaduje komplexní přístup – jediná cesta, která začíná na tuku pomalu "mizí" a přeměnit na energii a estetické svalstvo. Špatnou zprávou je, že ve většině případů, břišní tuk jde nahoru, než poslední.

Obecné zásady byste měli mít na dosah ruky…

Víte, které potraviny jsou hlavní příčinou ukládání tuku v oblasti břicha)? Tušíte správně, jsou rychlé sacharidy (sladkosti, bílá mouka, rýže) a nezdravé tuky (smažené, mastné, slané potraviny, průmyslově zpracované výrobky). Kromě priberania způsobit zažívací potíže – pálení žáhy, nadýmání, zácpa. Pokud opravdu chcete získat sexy abs, musíte ze svého jídelníčku jednou provždy odstranit.

Nezdravé potraviny s ovocem a zeleninou, zdroji komplexních sacharidů (ovesné vločky, tmavá rýže). Pokrmy připravit jemným způsobem (dušené, dusením). Přidat vhodné mléčné výrobky, dobré tuky (olivový olej, ořechy, semena). Snažte se konzumovat co nejvíce neregulované nebo přirozené potravy.

Které potraviny jsou stojí za to mít k dispozici? Co pitný režim?

Tak, například, mandle a vlašské ořechy snižují chuť k jídlu, luštěniny, syrovátka, a celozrnné produkty mají zásluhu na spalování tuku, ovesné vločky zabezpečit hladinu cukru v krvi na uzdě. Ovoce a zelenina obsahují kvantum vitamínů, minerálů a vlákniny, která je pro hubnutí nesmírně důležité.

V některých případech, to může narušit ztrátu tuku na břiše a také nedostatečný pitný režim – toxiny a škodlivé látky zůstávají v těle. Proto vypít denně alespoň 2,5 litru tekutin. Ztráta břišní tuk můžete podpořit i pití, vhodné druhy čaje (zelený čaj obsahuje mnoho antioxidantů, které podporují metabolismus).

Další důležitou zásadou – nehladujte! – Li tělo není dostatek energie, bude to uložit všechny, které skonzumujete. Správné fungování metabolismu tím, že začíná pouze s pravidelné stravy.

Bez pohybu to nepůjde!

Pravidelným pohybem kop metabolismus – pomáhá spalovat tukové zásoby a vezme si úvěr, aby budovat svalovou hmotu. Dobré důvody, proč se pohybovat, co na to říct? Co se týká břišního tuku, podle odborníků z Duke University Medical Center je pro ztráta břišní tuk lidé s nadváhou více důležité, s aerobní trénink.

Pro zpevnění a tvarování břicha-to je alfa a omega silový trénink. Závěr zní takto – kombinovat silový trénink s kardio aktivity. Posilovací cvičení dělat každý druhý den, aby svaly břicha dostatek času pro regeneraci.

Inspirována jinou cvikmi!

Připravili jsme pro vás další články, ve kterých můžete najít účinné cvičení na různých částech těla. S těmito cvikmi rozhodně precvičíte celé vaše tělo, a budete mít výsledky, co si přejete.

  • Cvičení pro abs – získat silnou abs
  • Chcete vyvinuté břicho? Dělat cvičení, správné cvičení!
  • Cvičení pro zadek
  • Cvičení na záda a posílení zádových svalů
  • Pilates cvičení pro páteř
  • Pilates cvičení na ramena přinést flash úlevu od bolesti
  • Cvičení pro pevné hýždě – 6 fitness cvičení
  • Cvičení na lýtka
  • Cvičení pro stehna se Zumbou
  • Cvičení pro těhotné
  • Kromě toho – Zdravé recepty

Napsat komentář