Trénink při vysoké intenzitě? Ano!

Trénink ve vysoké intenzitě je metoda intenzivní kardiovaskulární cvičení, které pomáhá spalovat tělesný tuk.

Tento typ tréninku zvyšuje a urychluje metabolismus a způsobuje pozitivní účinky na lidské tělo po dobu až 36 hodin poté, co jste odcvičili.

Proč cvičení při vysoké intenzitě?

Trénink ve vysoké intenzitě ve vašem těle vyvolává tzv EPOC (přebytek kyslíku po cvičení konzumace), což v překladu znamená přebytek potréningová spotřebu kyslíku. To znamená, že tento typ tréninku produkuje v těle jemný nedostatečností kyslíku, a to pomáhá budovat kyseliny mléčné ve svalech. V tomto typu tréninku pracovat vaše svaly jako vakuum. Tento proces výroby kyseliny mléčné je pomalu couvání ve chvíli, kdy jste dokončit vaše cvičení a pomáhá urychlit metabolismus, a tak po cvičení pomáhá spalovat přebytečný tuk, i když se již dlouhou dobu relaxační.

HIIT nebo vysoce intenzivní intervalový trénink

Tento typ tréninku představuje předpis intenzita intervalový trénink. Práce v podobě krátkých intenzivních intervalech přináší více pozitivních účinků než dlouhodobé zatížení v nízké intenzitě (to platí pro všechny sportovní aktivity, ať už pádlo, ráhno, plachty, nebo skákat na švihadle).

Výběr intervalech

Jak dlouho provádět vysokointenzívne činnosti k dosažení maximální blahodárné účinky? Velmi dobrou volbou se zdá být 20 minut HIIT program, skládající se z 8-druhé činnosti a následujících 12-druhý pokojových intervalech. Takové uspořádání znamená, například, 3 8-kyanakrylát (sprinty, skoky na švihadle a podobně) za minutu v průběhu 20 minut.

Objem zatížení

Nikdo nemůže vykonávat činnost, při maximální intenzitě dlouhodobě, nicméně, střídající se zatížení vysoké intenzity s fází obnovy v průběhu tréninku, vám umožní provádět opakující se činnosti s maximální intenzitou. Velmi důležitou součástí HIIT je také na kvalitu prováděných cviků. Když jste schopni, aby se zúčastnili vysoce intenzivní zatížení více než 20 minut, pak to asi nedělají správně (vybrané intenzita je pravděpodobně příliš nízká).

Při provádění tohoto typu cvičení se domnívají, že i když takové cvičení velmi intenzivní, máte to docela rychle, a to vám přinese mnoho pozitivních výsledků.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

15-minútový intervalový tréning15 minut intervalový trénink

Nejdůležitější věc je mít na paměti, že vaše intervaly by měly být krátké.

Beh do kopca ako súčasť hiit tréninguBěh do kopce jako součást HIIT cvičení

Nemáte na běh času? Zkuste vysoce intenzivní intervalový trénink do kopců.

Krátky hiit tréning pre spaľovanie tukovKrátký HIIT trénink pro spalování tuků

HIIT je pro ty, kteří se nebojí výzev!

Napsat komentář