Trénink pro spalování tuků (2. část)

Boxerky a zástupci různých bojových umění patří k nejlepším kondične vybavených sportovců. Je to proto, že jejich tréninky jsou kombinací síly, rychlosti, hybnosti, rovnováhy a cílení. Výsledkem je také pěkně vyvinuté tělo.

V první části jsme představili krátký HIIT trénink pro spalování tuků. Dnes to je další zajímavý trénink, který vás přiblíží blíže k nastavení cíle.

Klasický box a kickbox mají své vlastní termíny, které popisuje styl ránu a pes, který z vás udělat vyváženou bojovníčku. Tyto byste měli vědět :

Boxerský postoj

Postavte se s jednou nohou zpět, nohy jsou na šířku ramen, zadní pata v zákryte s přední špičkou, špičkou ven pod úhlem 45° a tělo mírně naklánět do strany. Hmotnost těla se budete držet rovnoměrně na bruškách obě nohy. Kolena mějte mírně ohnuté, ruce rovně zápästiami držte v úrovni očí, brady snadno pritisnite na rameno a loket utáhnout jen na trupu.

Základní boxovací techniky Přední přímý

Strike s přední straně, zatímco bod dopad bude hánky ukazováku a mediátora. Na zarážející postavte se na přední nohy a vytáčení straně. Druhou rukou držte s cílem chránit hlavu a obličej blízko k bradě.

Zpět přímý

Úder hřbetem ruky. Stoje na zadní chodidlo vytočte na stávkující strany ve směru, ve kterém se budete pohybovat. Zodvihnutou druhou stranu, může chránit obličej.

Přední nebo zadní zavěšení

Přeneste váhu těla na přední nohu. Strike s přední stranu přes přední těla a volbou strany ve směru, ve kterém se budete pohybovat. Přední ruka se pohybuje rovnoběžně s podlahou, loket je pokrčená v úhlu 90°. Zodvihnutou druhou stranu, chránite hlavu. Na zpět, háček a přenést váhu na zadní nohu a udriete celé přední části těla s zadní straně. Pod vedením strike je vytočit do strany.

Knuckle up

Z boxu postoj, přesuňte boky dopředu, zadní vystrčte koleno rovně nahoru a dovnitř. Poté spusťte zpět do původní polohy.

Školení Rozcvičení (10-15 minut)

Každý z výše uvedených cvičení trvat 40 sekund. Po skončení všech tří cvičení máte za sebou jeden okruh. Kompletní 3-5 obvody.

  • skákání přes švihadlo
  • jumping jacks
  • běh na místě

Stín box (2,5 až 3 minuty)

Dodržujte správnou techniku, jak je popsáno na začátku článku.

  • přední přímý
  • přední přímé, pak přímý stejné straně
  • přední přímý, zpět, přímé, a přidat nějaké úder z výše uvedených
  • přední přímý, zpět, přímý, levý hák
  • přímý, zpět, přímé, koleno, pravý hák
  • pravý hák, zadní přímý

Hlavní trénink (18-24 minut)

Každé sudé cvičení je jedno kolo. V každém kole provést 2-3 minut s jednominútovým odpočinek mezi koly.

1. Cardio circuit

  • skákání přes švihadlo

2. Boxovací obvodu

  • Opakujte školení stín boxu, s důrazem na rychlost a intenzitu.

3. Fitness zařízení a fitness okruh

Do 5 opakováních na každé z těchto cvičení, až do konce obvodu:

  • angličáky
  • dřepy
  • dřepy s výskokom
  • kliky

4. Kombinace

  • Opakujte školení stín boxu se zaměřením na rychlost a intenzitu.

5. Opakujte fitness zařízení a fitness okruh

  • (angličáky, dřepy, dřepy s výskokom, klik)

6. Kombinace

  • Opakujte školení stín boxu se zaměřením na rychlost a intenzitu.

Uvolnění (2 minuty)

Školení konci kombinace předního a zadního direktu a pravý hák po 5 opakováních na každé straně. Zaměření na techniku a zvoľna scroll přes plný rozsah pohybu.

Doporučené čtení: Krátký HIIT trénink pro spalování tuků

Napsat komentář