Trénink pro spalování tuků (5. část)

Efektivní volba pro spalování tuku je také kruhový trénink. S ním můžete vyformovať postavu, posílit svaly, zlepšit kondici a spálit kalorie.

Kruhový trénink

Jedná se o trénink, který je založen na skutečnosti, že se cvičí v kruhu, a tak, aby určitý počet stanic v mladické tempo bez přestávek. Zlomit řadí k odcvičení všech stanic v obvodu. Nejlepší je zaměřit se na trénink pro celé tělo, ale samozřejmě může být zatížen a jen pár.

Nejvhodnější tempo cvičení

Tempo by mělo být úměrná zdravotnímu stavu, věku, kondici a je důležité udržovat po celou dobu tréninku. Nejlepší je, pokud můžete určit, která z vaší maximální tepové frekvence, která je obvykle vypočtena tak, že ženy z hodnoty 210 odrátajú jeho věku, a z výsledku se vypočítá 75 % (muži odrátavajú od hodnoty 220).

Správný rytmus

Během cvičení byste neměli poľaviť v tempu, které jste předtím vybrali. To je nejlepší určit délku doby, během které byste měli odcvičiť celý okruh, nebo můžete zadat stejný počet cvičení pro každého ze stanovišť. Kruhový trénink, měli byste vykonávat alespoň čtyřicet minut alespoň 3 krát týdně.

Příklad kruhového tréninku

Před každým tréninkem ujistěte se, že dostatečně zahřát, například, skákat na švihadle, během na místě, tanec a dynamické strečingom.

  • 1. jednotka – panvový most
  • 2. jednotka – hyperextenzie
  • 3. jednotka – skracovačky
  • 4. jednotka – zvedací nesúhlasnej ruce a nohy v leže na břiše
  • 5. jednotka – dřepy s výskokom

V tréninku je možné přidat libovolný počet cvičení. Já jsem vám řekl, protože pomocí nich precvičíte celé tělo. Udělat 20 opakování ve 4 obvody.

Doporučujeme, abyste si přečetli:

Trénink pro spalování tuků (1. část) Trénink pro spalování tuků (2. část) Trénink pro spalování tuků (3. část) Trénink pro spalování tuků (4. část)

Napsat komentář