Trénink s švihadlom bude dělat vaše tělo zázraky

Skákání přes švihadlo je poměrně jednoduchý, ale velmi efektivní fyzické aktivity, měli byste pravidelně platit.

I když to může být skákání zpočátku trochu náročné, pokud se stotožníte, vám přinese jen pozitivní výsledky.

Hlavní výhody skákání na švihadle

  • posílení a tvarování svalů
  • prostředek pro snížení hmotnosti
  • zlepšení koordinace těla
  • posílení kardiovaskulárního systému
  • zvýšit výdrž, vytrvalost a výbušné

Technika skákání na švihadle

Postavit vzpriameného postoj, zatímco lano švihadla máte pro členy. Konce švihadla držet v rukou, které jsou mírně ohnuté v loktech. Uvolněte ramena, zatáhněte břicho a mírně ohněte lokty. Ujistěte se, že celková síla nese na zápěstí a horní část těla byla fixována. Kolena mějte mírně pokrčené a když skočí zkuste se obrátit na polštářky na nohy, ne na patu, nebo na celkové hmotnosti chodidla, takže nemusíte zbytečně účtovány na kolena a klouby.

Předtím, než poskakování dostatečně rozhýbte a pak udělat dynamický strečink. Po tréninku svaly uvolnit pomocí statické protahování.

Příklad tréninku s švihadlom

Doporučuji vám cvičit 10 minut, jednu minutu bude zastupovat preskoky, a další minutu odpočívejte.

  • 1 minuta – preskoky znožmo
  • 1 minutu – ostatní
  • 1 minuta – preskoky znožmo

Pokud budete mít školení provádět bez problémů, můžete přidat více minut. Další možností je přidat další typy preskokov:

  • skákání na jedné noze
  • ac preskoky na jedné noze
  • preskoky znožmo na boky (vpravo a vlevo)
  • preskoky znožmo dopředu a dozadu
  • dvoulůžkový zase švihadla a jeden preskok

Skákání je jedním z najprirodzenejších pohyby lidského těla, které se dědí z nutnosti útoku, aby získali výhodu v boji, a uniknout nebezpečná zvířata. Je to přirozený reflex, který může být vyvinut na dovednosti, výhody a vždy bude základ lidského přežití.

Zdroj foto: goodfon.su

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Účinné cviky na sexi lýtkaEfektivní cvičení pro sexy tele

Mnoho žen, ale i mužů, má často problémy s lýtkami. Tento sval parta v nejtěžších reagovat na trénink, protože její tvar je určen geneticky.

Vyskúšajte supertrénig. plyometrické cviky zlepšia vašu silu i kondíciuZkuste supertrénig. Plyometrické cvičení zlepší vaši sílu a kondici

Plyometrický trénink je vhodný pro muže i ženy.

Kedy cvičiť kardio? na začiatku, alebo na konci cvičenia?Při cvičení kardio? Na začátku nebo na konci cvičení?

Spousta lidí si myslí, že pokud budete provádět kardio trénink hned na začátku, pak už je čeká jen trénink s efektem procesu.

Napsat komentář