Trénink s TRX pro krásnější a pevnější tělo

Cvičení s TRX patří v dnešní době k vrcholu fyzické aktivity. Pokud chcete postavit pěkný tělo pro minimální množství času, ty by ještě být zabráněno.

Každé cvičení s TRX zapojit své jádro (core), který představuje základ všech efektivních a účinných pohybů lidského těla.

Co je TRX

Total-body Resistance eXercise (cviky pro zatížení celého těla). Tato praxe podpory vznikl pro výkon u.s. bojové síly, jako univerzální systém pro posilování celého těla i v extrémních podmínkách. To je vzhledem k této skutečnosti je TRX tak také účinné v praxi obyčejných lidí.

Pro koho je TRX?

S TRX mohou cvičit každý, bez ohledu na jeho fyzickou kondici. Ať už je vaším cílem zvýšení fyzické kondice, vrcholem soutěže nebo rehabilitaci po zranění, tento přístroj vám ve skutečnosti pomůže.

Trénink s TRX

Každý trénink by se měl skládat alespoň z 8 základních pohybů ve všech třech rovinách pohybu, jako jsou:

  • príťahy,
  • tlak na prsou,
  • bicepsové príťahy,
  • tricepsové extenze,
  • přejeďte,
  • panvový most,
  • horolezec,
  • panvový luk.

Při cvičení s TRX potřebuje, aby se zabránilo chybám a je třeba trénovat na 100 %

Proč byste si měli dát pozor?

  • Najít polohu, ve které budete moci trénovat naplno (pokud již nemáte dost síly na cvičení, přesunout své nohy od kotva TRX).
  • Nikdy necvičte trhavými pohyby.
  • Pozor, aby pod-natažené popruhy.
  • Tělo vždy držte v rovině a neprehýbajte.

Věřím, že cvičení s TRX vám cvičení přinese něco nového, a že pokud jste již existující cvičení náhodou nudil, tak to bude zase nabudí na dosažení cílů.

Zdroj foto: flickr.com

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Izometrický most precvičí jadro tela i nohyIzometrický most precvičí jádro těla, hýždě a nohy

Pokud nemáte čas na návštěvu vyhlašuje společnost fitcentrum nebo chodit na dlouhé školení doma, izometrický most je pro vás tou správnou volbou.

Skvelé cviky pre tých, ktorí radi cvičia s bosuSkvělé cvičení pro ty, kteří rádi cvičení s bosu

K dosažení pěkně vyvinuté tělo, to je velmi důležité při cvičení, nesmíme zapomenout ani na hluboký stabilizační systém.

4 top cviky na sexi a pevný zadok4 top cvičení na sexy a pevný zadek

Jak dosáhnout sexy a pevný zadek? Odpověď je jednoduchá – školení svalu v plném rozsahu ze všech možných úhlů.

Napsat komentář