Tréninkový plán na zadek, stehna a lýtka oblastech

Vytvořit pěkné stehna vyžaduje nejen tvrdá práce, ale také trpělivost. Vyšší hladina estrogenu u žen způsobuje ukládání tuku na hýždích, stehnech a bocích. Vzhled těchto částí můžete zlepšit tréninkem, ale pokud opravdu chcete tvarovat, musíte také vypálit tuku, a to hraje důležitou roli změnit stravu. Je také důležité si uvědomit, že genetické podmínky, může být obrácen pouze do určité míry.

Tréninkový plán

Pokud toužíte po pěkný zadek, nevyhýbejte drepom. Dřepy jsou nejlepší cvikom pro školení, boky a hýždě. Je pravda, že oni budovat svaly stehna, boky a hýždě, ale nebojte se. To je druh svalové tkáně vývoj, co přesně chcete. Tedy posílení svalové hmoty, pružné, kulatý zadek. Vybudovat pěkná lýtka jsou nejlepší cvikom výpony ve stoje.

Školení

Takže musíte cvičit, zadek, stehna a dokonce i tele, představuji vám následující tréninkový plán, který, nicméně, je po čase důležité změnit pořadí cviků, velikost zatížení a počet opakování). Od počátku zahájení cvičení bez závaží, ale jakmile nebudete mít problémy s plněním zadaného počtu opakování a sérií by mělo být zvýšení zátěže (chycen v ruce plastové láhve s vodou nebo činky). Délka tréninku by měla tvořit maximálně 40 minut až hodinu.

Rutinní

Počet sérii

Počet opakování

Dřepy

3

10-15

Přejeďte

3

10-15

Mrtvý tah s rozšířeným nohy

3

10-15

Zakopávání v leže

3

10-15

Výpony ve stoje

3

10-15

Před každým tréninkem, doporučuji zahřátí svalů (chůze, výskoky na místě, preskoky přes lano) a po tréninku provádějte strečink.

Na formování vaší postavy podle vašich představ, je důležité, aby nezamerať pouze k tréninku některých svalových partií, ale je třeba trénovat celé tělo. Nejlepší je cvičit 4 krát týdně, každý den různé svalové skupiny, protože pak to má tělo dostatečný čas na zotavení. Nejvhodnější je uspořádání školení následovně : pondělí – hýždě, stehna a lýtka, úterý – prsa a břicho, středa – volno, čtvrtek – břicho , záda a boky, pátek – biceps, triceps a ramena, v sobotu a v neděli volno.

Každý týden budete mít k dispozici tréninkový plán pro konkrétní část těla. Již příští týden se můžete těšit na tréninkový plán na břicho, záda a boky.

Napsat komentář