Trápí vás nepříjemné bolesti zad? Zbavit se jí jednou provždy

Víte, hlavní příčiny bolesti zad? Také vás trápí? Nezoufejte, bolest může být zabráněno, a aby jej odstranit. Řekneme vám, jak na to.

Bolest páteře není jen problém starších ročníků. Stále častěji postihují i mladší generaci. Pro mnohé z nás stala samozřejmostí, že jsme zvládnout pomocí analgetik. Více zodpovědní se snaží své problémy s bolestí zad řešit rehabilitační cvičení, masáže a přírodní prostředky.

Podceňování bolesti páteře se nevyplácí, protože plynutí času budou obtíže stupňovat. Čím dříve začnete jednání s bolestí zad, menší problémy na vás čekají v budoucnosti.

Co je příčinou bolesti zad?

Pro bolesti zad je odpovědná řada faktorů, které mohou být organické (genetika, zánět, opotřebení, onkologická onemocnění, PMS), nebo psychologický základ (dlouhodobý stres, nedostatek kvalitního spánku). V mnoha případech, jsou kombinací obou. Můžeme také bolesti zad být rozdělena do akutní a chronické, s chronickou bolestí se zobrazí na stejném místě, a to trvá déle než tři až šest měsíců.

Demontáž vážnější příčiny bolesti zad jsme to nechat na odborníky. Raději bych se zaměřují na nejčastější chyby, které děláme denně, a programy je zpět. No a páteře, abychom jim připomene jen v bolesti.

1. Sedavé zaměstnání, nesprávné držení těla jako hlavní příčiny bolesti zad

Dlouhodobé a nesprávné sedění v práci páteře vůbec neprospieva. Správnou sedeniu a držení těla jsme se v článku, "Jak to stojíš? Nehrbte se!", které lze nalézt zde.

Kromě toho, že je dobré, pokud se po 20 minut změníte polohu, nebo budete chodit. V případě sedavého zaměstnání jistě přijde na to, že ne všechny činnosti, které musíte provést posediačky. Co říkáte na vytváření dokumentů ve stoje? Dobrou volbou je výměna kancelářská židle pro fitloptu.

2. Nadváha a obezita vliv na páteř, klouby, vazy a šlachy

Nadváha a obezita jsou škodlivé v mnoha ohledech. Kromě zvýšené riziko rozvoje vážnější nemoci, jsou také příčiny bolesti páteře, které musí nést větší zátěž v podobě tukových zásob. Přebytečné kilogramy lze trvale odstranit pouze použitím trvalé změny vašeho životního stylu.

3. Oslabené svaly jádra těla a zkrácené svaly

Do skupiny svaly jádra můžeme zařadit zádové svaly, svaly v oblasti břicha, pánve a hýždí. Tyto svaly se podílejí na zajištění správného držení těla a jsou velmi příznivé pro vaši páteř. Důležitou roli hrají také přední stehenní svaly, které brání zranění páteře při zvedání závaží.

Oslabené svaly na nohou do středu těla vyžaduje posílení. Vhodná na sportovní aktivity je považován, jako je pilates, jóga nebo vhodnou formu silového tréninku. Velmi účinné je posilování svalů s vlastní vahou. Vybereme vám cílené cvičení, které jsou určeny pro konkrétní oblast těla. Je nutné být prováděny pravidelně a ve správných verzích.

Většina lidí zapomenout na skutečnost, že bolest zad může být způsobena oslabenou břišní svaly, proto je vhodné, kromě svalů zad, věnovat pozornost, aby cvičení a břišní oblasti.

Aerobní aktivity zbavte se stresu, podporují spánek a zlepšení hustoty kostní tkáně, proto je také považován za prostředek k odstranění bolesti zad.

Cílem cvičení proti bolesti

Bolesti zad se můžete zbavit pravidelným cvičením. Co cvičení pro záda nesou, už jsme psali. Podívejte se na naše nejnovější články.

Cvičení na záda a posílení zádových svalů

Zacvičte si s námi jógu cvičení pro záda

Konzultoval jste s vaší bolesti zad fyzioterapeut? Pomocí Pilates

Pilates cvičení pro páteř

Napsat komentář