V horkých dnech to bude! Školení vyrážam brzy ráno

V sedmém týdnu jsem byla na programu 4 cyklistické tréninky, které tam byly dvě intenzivnější.

Cyklo trenér Andrea pro mě připravil trénink v kopcích, a tak jsem hned v úterý se rozhodl Pezinskú holka, kde jsem měl v plánu intervalový trénink: 4 minuty pod práh srdce zone 4 + 2 minuty odpočinout a to 3 krát, pak 15 minut odpočinout a znovu celý. Vyrátal vzpomínám si, že jedno opakování trvá 16 minut. To je zhruba cesta Perneka na vrchol Pezinskej dítě. Takže během tréninku jsem šel ven na "Holčičku" 2 krát v předepsané školení, ale a i potřetí vzhledem k tomu, že jsem splnila určený čas na školení.

Martin blog

Stejný výcvik jsem měl na programu v sobotu, s pouze jedno opakování navíc. To znamenalo, že v sobotu jsem šel do "Holka" 4 krát. Ještě jsem zapomněl napsat, že při jízdě v 4-srdeční frekvence byla jsem předepsané kadence otáčení 60-70 ot / min, což znamenalo šlapat na těžší převody, a dost tlačit na pedály. To dělalo docela těžký čas s celou nohou, ale zvládl jsem to přesně podle plánu. A k mému překvapení, poměrně snadno. Nechci teď předstírat, že mě to nic nestálo, ale zřejmě to Andrea trafila přesně "na míru".

  • Na moje kolo školení pro starý trenér Andrea Juhasová

Roli v mé fyzické pohodě určitě, jsou také doplňky výživy od Môjproteín.cs to, že jsem pravidelně používat. Každé ráno si dám jednu tabletu vitamínů a minerálů Elite mana, a Omega – 3 HP, což je rybí olej. Mnozí z vás by si mohl myslet, že to musí dobře chutnat, ale s příchutí citron vůně je docela snesitelný. Dále dopĺňam úroveň aminokyselin z Bílkovin Podporuje jednu dávku před tréninkem a jednu po tréninku, což má za následek rychlejší regeneraci svalů. No a za třetí, jsem strana proteinový nápoj vždy ve večerních hodinách po tréninku, nebo když mám pocit, že jsem v daný den nezjedol dostatek bílkovin. Nesmiem zapomenout na proteinové tyčinky, které jsem dělat společnost zejména pro delší tréninky. Dopĺňam je spálenú energie a zároveň zaženiem pocit hladu, což je pro mě přichází po asi 1,5 hodiny jízdy na kole.

Martin blog

Po těžším tréninku, jako je tento týden, svaly regenerujem s přípravky od Allga San. Na presilené svaly jsem používat Allga San mobil gel intenzity, který jsem zatím vždy pomohla překonat svalovou horečku. Pro mě je to top výrobek. Velmi šťastný, nicméně, já také použít chlazení Kosodrevinový roztok na klouby a svaly, které rozotriem na celé chodidlo. Toto řešení se pěkně a dostatečně ochladí, což je velmi uvolňující a to zejména po tréninku na kole.

V těchto horkých dnech je také důležité, aby doplnění vody a hydrataci zásoby, což je pro mě poskytuje minerální voda Budiš. Ale to je také důležitý čas tréninku. V mém případě, když vím dopředu, že to má být přes den nesnesitelné horko, tak se školení naplánujem spíše v časných ranních hodinách. Např. v sobotu jsem si privstal a již v 5:30 ráno jsem vyrážal na školení na Pezinskú holka. Výhodou by měla být hlavně v tom, že vzduch v Malých Karpatech v noci tak ochladil, že jsem byl v krátké košili a v zimě, což je v těchto horkých dnech zajímavé.

  • O Martinov-pitný režim, a to nejen během tréninků, staré minerální vody Budiš

Před náročnou ranní cvičení, stejně jako mě čekat například na sobotu, mějte na paměti, kvalita snídaně. Snadno se to může stát (zejména na kole), že jste spálit všechny energie, které v hodinách také, takže tam není hodně. Pak se prostě nebude moci pokračovat v tréninku. Já už jsem večer připravil ovesné vločky s bílým jogurtem a čerstvým ovocem. Ovoce zajistí rychlé dodávky energie, vločky v pořadí, shrnutí pro delší časové období. Ale během přípravy jsem energii doplnit již zmíněný protein bar.

Martin blog

Tolik mé postřehy ze sedmého týdne. Těším se na další!

Napsat komentář