V jaké cvičení je tuk ztratit nejrychlejší?

Běh, plavání, cyklistika, aerobik nebo posilování? Který sport vám pomohou spálit nejvíce kalorií a zhubnout?

Není žádným tajemstvím, že chceme-li zhubnout, musí být výdej energie větší než příjem. To může být dosaženo tím, že vhodně vybrané a pravidelně odkazovat se, že fyzicky aktivní činnost. Například, půl-an-hodinu plavání nebo jízda na kole může spálit kolem 240 kalorií, zatímco běží kolem 370 kcal. Samozřejmě, množství spálených kalorií závisí také na věku, hmotnosti, fyzické zdatnosti a intenzitu cvičení. Nicméně, je třeba vybrat sport, ve kterém si můžete zhubnout co nejvíce a nejrychleji? Ne na všechny. "Každá činnost, kterou budete provádět výběr by měl být pro vás v první řadě příjemná. Mezi různými typy sportovních aktivit jsou rozdíly v kalorické potřeby pro obyčejné lidi mimo prioritní pozice. Činnosti, které bude příjemné, bude zároveň lépe realizovatelné. To je nejlepší, když to těším. V tomto případě, ztráta hmotnosti jako hodinky bez zbytečného počítání kalorií a extrémní úsilí," vysvětluje osobní trenér Phdr. V Gsch.

Pokud váš sport unavený, nebezpečně tenká a je obtížné

I když je sportovní činnost, při které je možné spálit maximální množství kalorií, ale nebude vás vnitřně naplní, je pravděpodobné, že neschudnete. Proč? Tam je ve skutečnosti dalším faktorem úspěšného hubnutí: psychiku, nebo pozitivní myšlení. Pokud máte něco, co unavený a jste ve stresu, schudnete jen velmi obtížné. To je podpořeno také slova trenéra fitness. "Pokud činnost nebude bavit, je velmi pravděpodobné, že neschudnete nebo v případě, že se chcete vydat velké úsilí," říká trenér a dodává své osobní zkušenosti. "Kromě síly tréninku běhám a občas jezdím na kole. Veslování, korčuliarsky nebo eliptický trenažér jsou fantastické cvičení, které se vztahuje k pohybu a kalorické požadavky. Tyto činnosti jsem však už nebavia, takže jejich nevykonávam. Nebo jen zřídka z důvodu, aby se zabránilo stereotypu," dodává.

Při výběru fyzické aktivity tak, nedívajte na množství kalorií, které můžete během cvičení spálit. Vyberte si, co vás bude bavit. Někdy je třeba vyzkoušet více druhů pohybu, ale ten, kdo hledá, najde. Následující je neúrekom.

Jak moc cvičit, když chci zhubnout?

Vzorec, který by byl platný pro všechny, neexistuje. Vše je individuální. Co je však důležité, musí být věnována posilňovaciemu a kardio trénink. Pro silový trénink poradenství zapomínají hlavně ženy, což je velká chyba. Většina lidí cvičit 3-5 krát týdně po dobu přibližně 60 minut. "Oni jsou obvykle optimální 3 až 4 power cvičení a 1 kardio tréninku v poměru 2:1 krátké intervaly na dlouhý trénink v nízké intenzitě," radí expert. To je ve skutečnosti vysoce intenzivní intervalový trénink (HIIT), během které si jít naplno, například, 60 sekund a 30 sekund, relaxaci, takže můžete jít v nízké intenzitě. Intervaly 6 – 8, dostanete cca 60-sekundovú pauzu a celé kolo opakovat. HIIT by neměla trvat déle než 20 – 25 minut a může být aplikován na téměř všechny fyzické aktivity jako je běh, plavání nebo jízda na kole.

Zpracováno ve spolupráci s profesionální osobní trenér Phdr. Ľuboš Gschom z www.pohyb.sk

Zdroj foto: flickr.com Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Dámy, hitom je pevné a vyformované telo. posilňujte!Dámy, hit je pevná a vyformované tělo. Posilňujte!

Stále, mnoho žen věří, mýtus, že silový trénink z nich udělá mužatku.

Cviky pre pevné ramenáCvičení pro ramena

Cyklistika a činky. Je to kombinace celkem nepozdáva, ale ve skutečnosti je to velmi prospěšné.

Ako posilniť hornú časť telaJak posílit horní část těla

Silná horní část těla je stejně důležité jako spodní část.

Anketa To, co nejvíce chcete přečíst na našem portálu?

Články o cvičení a různé typy školení. Informace o dieta a zdravé hubnutí. Motivační tipy, příběhy lidí a fitness trenéři. Pozvánky na sportovní události.

Celkem hlasů: 189

Napsat komentář