Víme, proč pít minerálku i během zimy

Nejen jídlem je člověk živ, ale hlavně vodu. Také minerální. Naše tělo je, po tom všem, 75% skládá z vody.

Nemám pocit žízně

Ano, lidé během chladnějších měsíců nemají často potřebu pít. Proč je to tak?

Snadno v chladnější počasí, méně potíme a tak jsme i méně často smädní. Ale jakmile smädní jsme, to je příliš pozdě. Proto bychom měli tekutiny do těla doplňovat i v chladnějších měsících, se postupně a pravidelně po celý den. Rozhodně není nárazovo. I když je pravda, že v zimě mnohem méně potíme, ale spolu s dýcháním a močí denně ztratíme mezi 1,5 až 3 litry tekutin. Ty by měly být tělu, aby se vrátil. Kolik tekutin potřebujeme, je, samozřejmě, velmi individuální a závisí na věku, pohlaví, fyzické aktivity a mnoho dalších faktorů. Obecně však platí, že ideální by jsme měli denně by mělo trvat od 1,5 do 2,5 litrů.

Káva není dostatečně

Káva a kofeinové nápoje, v zimě více populární. To je, samozřejmě, přírodní. Venku je více tma než světlo, a máme tedy pocit, unavenejšie jako obvykle. Proto mnohem častěji, než po vodě, minerálke nebo džus siahame po pití, jsme si "na život". Ráno nás nakopnú den a odpoledne mají tendenci ke zmírnění útlumu, který většina z nás zažívá po přestávce na oběd.

I když je pravda, že káva může na člověka opravdu způsobuje stimulaci dojem, co je hydratace a pitné vody a hydrataci, dodává se odkazuje na taková sláva to není.

Káva, zatímco se skvěle voní, vypadá a hlavně chuť, dehydruje a má močopudný účinek. My jsme po ní ještě více smädní.

Takže pokud chcete dopřát kávičku, vždy s ní vypít alespoň sklenici čisté nebo minerální vody.

Zdroj foto: pixabay.com

Minerální vody v zimě

Zatímco jsme na minerálku zvyklí dříve v létě, by jsme jí měli dát kromě klasické čaje, ovocné šťávy nebo obyčejnou čistou vodu šanci, dokonce i v zimě.

Minerální voda Budiš, je optimální složení minerálů, které tělo by poskytovat nejen dostatečné vlhkosti a příznivý vliv osvěžující, ale potřebovala jsem jídlo. Vyvážený obsah minerálních látek dodá tělu sílu vyrovnat se s dennodenným stres a každodenní domácí práce, a účinně chránit tělo před dehydratáciou. Může člověk alespoň velmi nepříjemné strpčiť život. Například migrénami. Prinajhoršom způsobit velmi vážné zdravotní problémy. Například k selhání ledvin.

Pití minerální vody a dostatek tekutin po celý den i v zimním období pro nás kromě dostatečné energie a svěžesti zajistí i pomalejší stárnutí buněk, zda podstatné snížení rizika kardiovaskulárních onemocnění. Tak na ZDRAVÍ!

Napsat komentář