Vzorek jedálniček_Lucia_ 1. měsíc

O Lucii je postaráno, stejně jako výživa se týká. Trenér Michael Achberger je vyroben podle nutriční plán na míru pro vás bude každý týden něco poskytnout. Inspirovat se můžete vy!

Snídaně Oběd Večeře Desátý/brunch V pondělí

Ovesné vločky 30g

Lněná semena, 10g

Apple na kousky šlehačky 20g

Citronová šťáva

Skořice podle chuti

Stévia

Ráno po probuzení 2 dcl minerální vody BUDIŠ

Zelené fazole (vařené) 30g

Rajčata (1 kus) Vepřová panenka 100g

Sůl

Majoránka

Olej olivový 3g

Treska 200g

Zeleninové mražené směsi 100g

1 sladký brambor 40g

olivový olej 3g

Mozzarella light 75g

Okurka 100g

Ráno a v odpoledních hodinách, 2 dcl minerální vody BUDIŠ

Snídaně Oběd Večeře Desátý/brunch Úterý

Vajíčková pomazánka:

(1 vejce na pevném

100g tvaroh s nízkým obsahem tuku

rajče 80g

bílý pepř mletý)

Knackerbrot 50g

Ráno po probuzení 2 dcl minerální vody BUDIŠ

Lečo :

(Cuketa 100 g, vejce 1 kus Rajčata 100g paprika 50g pórek 50g olivový olej 5g pepř mořská sůl

Losos 100g

ledový salát 200g

pepř

Okurka

cizrna

olivový olej 3g

pepř

sůl

šmakoun 50g

Ráno a v odpoledních hodinách, 2 dcl minerální vody BUDIŠ

Snídaně Oběd Večeře Desátý/brunch Ve středu

Proso 30g

Apple 50g

Lískové ořechy 15g

Skořice

Stévia

Ráno po probuzení 2 dcl minerální vody BUDIŠ

Těstoviny celozrenné 50g

Špenát 100g

Krůtí prsa 100g

Olivový olej 5g

Šmakoun 100g

Brokolice 80g

Koření, bylinné

Olivový olej (panenský)

Salát:

(Rajče, okurka, paprika (a.a.) – celkem 200g

Přírodní sýr (cottage 2,2%) 75g

Olivový olej 3g

Citronová šťáva (sůl, pepř)

Bylinky, ocet, sůl

Ráno a v odpoledních hodinách, 2 dcl minerální vody BUDIŠ

Snídaně Oběd Večeře Desátý/brunch Ve čtvrtek Ražný nekvasený chleba 30g Vařená šunka 60g Listový salát Ráno po probuzení 2 dcl minerální vody BUDIŠ Hovězí zadní 120 g Mrkve 50g Celeru 50g Petržlenová plodin šlehačky 20g Salát 50g Cibule 100g Mozzarella light 75g Houby 60g Rajčata 50g Vařené šunky výběrové řízení 50g Kozí bílý jogurt s nízkým obsahem tuku 80g Med 5g Ořechy 5g Ráno a v odpoledních hodinách, 2 dcl minerální vody BUDIŠ Snídaně Oběd Večeře Desátý/brunch V pátek Tuňák ve vlastní šťávě 50g Low-tuk tvaroh 60g Rajče 30g Pepř bílý mletý Mořská sůl Ráno po probuzení 2 dcl minerální vody BUDIŠ Kuřecí prsa 100g Brokolice vařené zmixovaná na kaši Pórek šlehačky 20g Losos 100g Listový salát 50g Hořčice světlo – dijónska 10g Oranžová 15g Grep 15g Banán 15g Apple 15g Ráno a v odpoledních hodinách, 2 dcl minerální vody BUDIŠ Snídaně Oběd Večeře Desátý/brunch V sobotu

Vajíčková pomazánka:

(1 vejce na pevném 100g tvaroh s nízkým obsahem tuku rajče 80g bílý pepř mletý) Knackerbrot 50g Ráno po probuzení 2 dcl minerální vody BUDIŠ

Lečo:

Cuketa 100 g, vejce 1 kus Rajčata 100g paprika 50g pórek 50g olivový olej 5g pepř mořská sůl

Losos 100g ledový salát 200g pepř Okurka cicer olivový olej 3g pepř sůl šmakoun 50g Ráno a v odpoledních hodinách, 2 dcl minerální vody BUDIŠ Snídaně Oběd Večeře Desátý/brunch V neděli Ovesné vločky 30g Lněná semena, 10g Apple na kousky 50g Citronová šťáva Skořice podle chuti Stévia Ráno po probuzení 2 dcl minerální vody BUDIŠ Zelené fazolky (dušené) 100g Rajčata (1 kus) Vepřová panenka 100g Sůl Majoránka Olej olivový 3g Treska 200g Zeleninové mražené směsi 100g 1 sladký brambor 40g olivový olej 3g Mozzarella light 75g Okurka 100g Ráno a v odpoledních hodinách, 2 dcl minerální vody BUDIŠ

Nutriční plán Lucka sestaven na míru podle vstupního pohovoru a diagnóza trenér a výživový poradce Michael Achberger.

Pitný režim by měl športujúci přidat cca 3 litry tekutin za den. Nutriční plán slouží všem ostatním jen pro inspiraci.

Napsat komentář