Vzpor kľačmo se vzpažením a zanožením

Sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu velmi často způsobují velké bolesti zad a krční páteře.

To je způsobeno především na nesprávné sezení a vysoké zaťažovaním páteře.

Jednou z příležitostí, jak pomoci, je navštívit masážní terapeut, ale to je jen krátkodobé řešení. Mnohem lepší volba je podle mě zaměření na posilování svalů kolem páteře a harmonizovat práci těchto svalů.

Vzpor kľačmo se vzpažením a zanožením

Jedním z velmi vhodných cvičení je také cvičení vzpor kľačmo se vzpažením a zanožením. Když toto cvičení posiluje hluboký stabilizační systém, flexory lopatky a ramenního kloubu a také svaly, které jsou aktivovány, když zanožení – sedací svaly a svaly na zadní straně stehna.

Jak správně převést vzpor kľačmo se vzpažením a zanožením

Proveďte vzpor kľačmo. Ruce si dejte asi na šířku ramen od sebe. Zvedněte pravou ruku a současně levou nohu a vytáhněte se za nimi. Zatímco zotrvajte v této poloze a pak se vraťte zpět na kľak. Totéž proveďte i druhou rukou a nohou. Buďte opatrní, že jste neprehýbali v hip. Dělat cvičení pomalu a opatrně. Cvičení opakujte 15 až 20 krát.

Zdroj video: www.youtube.com

Mezi další velmi užitečné cvičení pro zpevnění svalů kolem páteře jsou:

  • zvedání horní polovinu těla vleže na břiše
  • prkno
  • boční prkno
  • ke stažení loket v lehu na břiše

Je jen na vás, jak často budete následující cvičení provádět. Nejlepší volbou je cvičit každý den. Pomohou vám tak, aby protáhnout a posílit svaly, díky kterým již zpět a nebudete mít žádné problémy.

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

Jednoduchý tréning na získanie pevného hrudníkaJednoduché cvičení pro získání pevného hrudníku

Pěkná a pevná prsa mají určitě velký vliv na sebevědomí každé ženy.

Swing je účinný aj na odbúranie tukuHoupačka je také účinný pro spalování tuků

Toto je velmi účinné cvičení, které je v současné době stále na výslnie.

Tricepsové extenzie nad hlavouTricepsové extenze nad hlavou

Pro efektivní praxi tricepsov existuje řada cvičení. Jedním z nich jsou také tricepsové extenze nad hlavou.

Napsat komentář