Zbavit se špatné držení těla a vyhnout se bolesti

Bolieva zpátky? To nepomůže vám cvičení? Oliver Kuchta vám vysvětlí, co způsobuje špatné držení těla a aby se na to, co.

Co může způsobit špatné držení těla?

"Nedostatek péče pohybového aparátu dochází velmi rychle k selhání svalové rovnováhy. Při často opakovaných přesunů některých tělesných struktur preťažujú. Nemáme žádné asymetrie v okolí kloubů," vysvětluje Oliver Kuchta, osobní fitness trenér. Další, Oliver dále poukazuje na to, že určité svalové skupiny mají tendenci k přetížení, jiné ke kompromisu.

Proto, tělo je silný pouze tak, jak je silný jeho nejslabší článek. Variabilita pohybu a správné držení těla je proto velmi důležité. Podle Olivera je nejčastěji dopustil z nedostatku celkového pohybu, nebo příliš jednostranné provádění fyzické aktivity. Poslední, ale v neposlední řadě, vaše držení těla má také vliv na kvalitu a výživu metoda.

Jak správně držet tělo?

"Držení těla je proces, který je součástí každého pohybu, jako stání, sezení, chůzi, ruční práce, sport a podobně. Neméně důležitá je skutečnost, že naše tělo je neustále v interakci s gravitací, a proto také zdánlivě statické pozici, jako stojí spojný, představuje v těle opravdu rozmanité dynamický proces znovunabytí stability," vysvětluje Oliver a on také říká, že držení těla, můžete si představit, jak pohyby kostí, plovoucí v moři měkkých tkání, které jsou u každého jedince jedinečné. Proto není možné popsat optimální model sedí nebo stojí, což by mohlo být popsáno jako právo a paušální sazba použita.

Jak se vyrovnat s špatné držení těla

Podle Olivera, budeme zřejmě muset změnit svůj stereotypný pohybu zvyk, nebo navštívit fitness centrum a poradit se s erudovaným trenérem. "Svaly obecně nefungují izolovaně, ale společně pracovat. Každý sval nemůže být vyloučeny z celku. Součástí každé pozice nebo pohyb je dechový stereotyp. Kvalita dechový stereotyp se podílí na stabilizaci jednotlivých segmentů páteře a tím přispívá k správné funkci pohybového aparátu," vysvětlil podrobněji v Oliver.

Dobře udržované, pravidelné cvičení pomáhá zmírnit nebo zcela odstranit problémy pohybového aparátu. Dále, Oliver poukazuje na to, že v případě vážnejšieho problém s pohybový systém, je zřejmé, že je třeba se obrátit na profesionální zdravotní pracovník. Na páteř bychom neměli zapomínat, v jeho spánku. Oliver upozorňuje zejména na kvalitu matrací: "Jasně, je důležité používat vhodné postele, matrace a polštáře s ohledem na jejich funkčnost a dopad na pohybový aparát."

Jak máme správně trénovat páteř?

Oliver trénoval s stabilizaci pěny válečkem: "Ľahnem to spolu, na jednom konci mám křížové kosti na druhé záhlaví. Rukou jsem predpažení, se zaměřuje na podporu povrch zpět, zatímco jsem se soustředit na stabilizaci frekvence a respirační funkce bránice. Snažím se udržet jumper a tvrdí, zvyšujem dvihnutím jednu nohu."

Jako sportovat, když problémy s páteří

Když se problémy s páteří bychom se měli vyhnout sport, ve kterém naše páteř trpí dopad. To je například skákání, ale i vzpírání s těžkými váhami. Velmi dobré pro páteř, jako je plavání. Oliver však poukazuje na to, že pokud to je problém s páteří, měli bychom v první řadě navštívit profesionální zdravotní pracovník.

Kdo je Oliver Kuchta?

Na Oliverovi si můžete přečíst v chatu, že jsme se s nimi udělat. Inspirující a vzdělaný člověk, jehož informace má svou cenu. Určitě všimněte!

Oliver Kuchta: Funkční trénink usnadní každodenní život

Lidé, kteří si přečetli tento článek, a obává se také o:

4 chyby, ktoré robíme pri cvičení kľukov4 chyby, které děláme při cvičení kľukov

Téměř každý ví, ale málokdo z jejich libosti. A ještě méně lidí ví, jak je správně cvičit.

Ako na pevný chrbát? stavte na extenzie chrbticeJako pevný zpět? Vsadit o prodloužení páteře

Prodloužení páteře představují izolované cvičení pro vzpriamovače páteře, což je velmi dobrý doplněk pro každou cvičiaceho, proto, pro pokročilé a začátečníky.

Ako posilniť silu vášho jadra?Jak zvýšit sílu vašeho core?

Pokud chcete, aby váš výkon v posilovně se pohnout kupředu a mít snahu překonat sami sebe, musíte vybudovat pevný základ.

Napsat komentář