Zdravý způsob, jak ladným krivkám

Touha po ladných, zda "ideální" křivky nám snaží často, aby nějaký praštěný diétam, z nichž většina jsou více rozmazlené. Zdravý způsob, jak je obtížné, ale je to záruka úspěchu. To ještě jde, že? Pojďme se podívat na to, kde začít.

Než se rozhodnete udělat vše pro to, aby si dokonalé výši zisku, pokuste se upřímně odpovědět na několik otázek:

  • Míry jsou 90-60-90, jak na kvalitu, a zejména šťastný život?
  • Myslíte si, že tyto čísla, aby vám to, co jste čekali? Štěstí, spokojenost, sebevědomí, zdraví, dobrou náladu a pod?
  • Máte představu o tom, jak chcete tento cíl splnit? Nebo, co si zvolil cestu, fyzické a psychické následky?
  • Uvědomujete si, že budete muset hodně obětovat z předchozí způsob života?

Vaše rozhodnutí je budeme snažit zjednodušit pár ověřených faktů, které jsou v souladu se zásadami zdravého životního stylu. Protože se jedná o velmi komplexní téma, vám přinášíme pouze základní informace.

Jsme přesvědčeni, že zdraví je nejcennější dar, který máme. Bezhlavé hubnutí, drastické diety, hladovky popsán jako očista těla, nebo extrémní sporty vedou přesně opačným směrem. Možná jste teď pripadáte silné a zdravé, ale všechno, co v mládí podceníte, budete cítit, později v životě několikrát.

Jak začít cestu k vysnívaným krivkám?

V první řadě, jste si vědom absurdní diety. Jednostrannou dietu s omezením kalorického příjmu jsou fyzicky i psychicky vyčerpávající. Pravdou je, že schudnete. Většinou, nicméně, to je ztráta vody a svalů (svaly jsou pro štíhlou postavu nejdůležitější!!!). Po skončení diety, vrhnete se na normální způsob stravování a výsledkem je jojo efekt a pocit zoufalství z osobní selhání. Vezměte prosím na vědomí, že tam, kde vede cesta. Otázka je, jak začít?

KROK ČÍSLO 1 – KVALITNÍ A OVĚŘENÉ INFORMACE

Konstantní poměr stran a pevné zdraví, budete dosáhnout jediným způsobem – celoživotní dodržování zásad zdravého životního stylu. Co to znamená v praxi? Budete muset hodně obětovat ze svého předchozího životního stylu. Na cestě k vysnívanému tělo s pohybující se ruku v ruce s pevného zdraví vám bude nucena překonat svůj vlastní lenost, pohodlí, nebo lhostejnost.

V první řadě, doporučujeme vám prostudovat si správnou literaturu, která vám poskytne dostatek kvalitních informací. Dobrým zdrojem jsou také některé webové portály, kde můžete najít rady zkušených fitnesstrénerov nebo nutriční poradci. Pokud sledujete náš webový portál, jste na správné cestě.

KROK ČÍSLO 2 – PRAVIDELNÁ TĚLESNÁ AKTIVITA

Co je nejdůležitější věc při výběru fyzické aktivity? Vyberte typy pohybu, které vedou ke ztrátě tuku a zvýšení svalové hmoty, protože svaly jsou způsob, jak ladným krivkám. Skvělou volbou je systém intervalového tréninku. Intervalový trénink může být provedeno na kole, běh, švihadla nebo na kardio zařízení ve fitness centru, alespoň třikrát týdně.

Co je podstatou intervalového tréninku? Samotný název naznačuje, že školení se skládá z intervalech, ve které budete vykonávat v různé intenzitě. Intenzitu lze regulovat rychlost a frekvenci zatížení. Pokud se rozhodnete spustit, takže v něm v pravidelných intervalech, sprint. Pokud se vám cvičení na kardio stroji, pravidelně přidáte do tréninku rychleji, nebo zvýšit zátěž.

KROK ČÍSLO 3 – SPRÁVNÉ STRAVY A PITNÝ REŽIM

Při hubnutí, má pitný režim obrovský význam. Najzdravšia je pramenitá voda nebo neslazené bylinné čaje. Vypít alespoň 2 až 3 litry tekutin denně.

Pojďme však k jídlu. Pokud chcete zhubnout, musí tělo spalovat více energie, než příjem. Stálý příjem vede snížit denní příjem o 2000 KJ. Hlavní zásadou při sestavování stravě je minimalizovat spotřebu sacharidů (jíst pouze komplexní sacharidy). Naopak, nejvíce zastoupeny by měly být bílkoviny a nevyhýbají, ani zdravých tuků. Bílkoviny jsou nezbytné pro získání pevné svaly. Kromě toho, velký zasýtia.

Zelenina, zelenina a zase zelenina – bez ní to prostě není. To obsahuje minimální hořáku, nakrmit, dát vitamíny, minerály, stopové prvky a vlákninu. Ve vaší stravě by neměly chybět, jako je olivový olej, mléčné výrobky, vejce, ořechy, různá semínka, ovesné vločky, tradiční máslo, atd, Nehladujte, jíst pětkrát denně.

KROK 4 – SPÁNEK A ODPOČINEK

Naordinujte dostatek spánku, ideální v délce trvání osmi hodin. Mějte na paměti, že život není jen o zodpovědnosti. Pravidelně trávit čas na aktivity, které vás baví a dodává vám energii.

Jsme přesvědčeni, že můžeme vás zaměřit se správným směrem. Jsme si vědomi, že jsme schopni poskytnout vám s úplny základě toho, co byste měli vědět, pokud chcete získat postavu, kterou chcete. Jsou to jen tipy, které jste průvodce ve správném směru. Předtím, než se přistoupí k plnění svého snu – vzdelajte.

Napsat komentář